Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Akhal_Teke schreef:Anoniem schreef:veluwe hunt denk ik niet. Die hadden vorige week nog een jacht.. En volgens mij jagen ze meestal niet 2 weekende achter elkaar
Soesdijk jaagt iig elk mweekend en vaak ook nog op woensdag.
Veluwe hunt volgens mij ook elk weekend.
Akhal_Teke schreef:Dat is ook de reden dat iedere keer iemand anders het organiseert. Dan is de "werkdruk" verdeeld.
Nooit geweten. Vorig jaar zelf ook mee gereden bij de veluwe hunt. Toen was het 6 maart en dat was toen de eerste jacht van het seizoen... Maar dat kwam door het weer. Akhal_Teke schreef:Ja de eisen voor de kampioenschappen moesten vorig jaar ook versoepeld worden doordat er zoveel jachten uit waren gevallen.
Hopelijk zal dat dit jaar niet aan de orde zijn.
Heb je maar 1x meegedaan?
Akhal_Teke schreef:Bij de veluwe hunt weet ik het niet
Bij Soestdijk moet je geïntroduceerd worden door iemand die lid is of je moet je melden bij de Master.Hij bepaald in een jacht die jij meedoet of je goed genoeg rijdt om lid te mogen worden.
Als je lid bent moet je eerst in het zwart jagen en jezelf "bewijzen" in het veld. Als dat goed gaan mag je in het groen jagen en ben je volwaardig lid.
Is er een speciale reden dat je bij de Veluwe lid wilt worden? soesdijk gaat door heel Nederland met de jachten en een paar zijn net over de grens in Duitsland zelfs.
labyrinth schreef:Nou, wat houd zo'n slipjacht eigenlijk in dan? Is dat dan met zo'n fake trail? En gaat het er echt zo heftig aan toe als je ziet in de jane austen films zeg maar? (Ja ik ben een enorme leek wat dit betreft)