(GZ) paardenvakantie/trektocht met en zonder eigen paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

playboysches

(GZ) paardenvakantie/trektocht met en zonder eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-11 12:43

Graag zouden mijn bijrijdster en ik in het voorjaar of in de zomer een weekendje weg willen.
We zaten te denken aan een trektocht, maar bijvoorbleed zelf op de veluwe rondrijden mag ook.

Ikzelf neem mijn eigen paard mee, maar voor mijn bijrijdster willen we graag een paardje erbij huren. Wij rijden allebei western en het liefst zouden we dan ook een western paardje erbij huren, maar dit hoeft niet perse.

Er moet slaapplaats aanwezig zijn voor ons op het terrein waar de paarden ook staan. We gaan niet ergens anders in een hotel.

Voor mijn paardje wil ik graag een ruime stal en ik vind het belangrijk dat ze ook naar buiten kan op land en/of paddock.

We wonen in de buurt van Amsterdam, liever niet meer dan 1,5 uur rijden.

Wie o wie weet er iets leuks voor ons?

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 13:18

Crazy cactus ranch? Via de polder pakweg 2 uur rijden (dus wel wat verder) maar organiseren leuke dingen en hebben leuke westernpaarden te huur. zal even een linkje voor je opzoeken:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=69&t=1426297

Noppert

Re: (GZ) paardenvakantie/trektocht met en zonder eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 14:21

Je bent bij ons van harte welkom! Wendy van Osch op 500 meter afstand en bij ons de mogelijkheid om een van onze paarden mee te nemen op buitenrit (westernzadel en hoofdstel beschikbaar).
Voor meer informatie www.peelhoven.nl

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 18:52