slipjacht rijden in GB?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

slipjacht rijden in GB?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 17:16

Hoi bokkers,

Vorig jaar heb ik mijn eerste jacht gereden, en dat is super goed bevallen. Nu zou ik heel graag eens een jacht willen rijden in Engeland, Ierland of Schotland. En misschien is er een bokker die mij daar bij kan helpen?

Ik zoek dus een jacht(vereniging) in GB waar er dus de mogelijkheid is om als niet lid mee te rijden. En waar een paard geleend/gehuurt kan worden. Aangezien ik niet mijn paard daarvoor mee gaan nemen. Het hoeft niet persé dit seizoen. Volgend seizoen is ook prima.

Ik kan me namelijk nog een topic herinneren van een bokker die in engeland een jacht mee had gereden. Maar die kan ik niet meer vinden..

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen!

Groetjes Nina
Ps. ik had geen idee waar dit zou moeten staan.

Firebug

Re: slipjacht rijden in GB?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 17:18

Ik kan je jammer genoeg niet helpen, maar waar heb jij vorig jaar dan ooit een jacht gereden?
ik wil het ook nog ooit eens doen, maar weet niet zo goed waar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 17:19

nadjajump schreef:
Ik kan je jammer genoeg niet helpen, maar waar heb jij vorig jaar dan ooit een jacht gereden?
ik wil het ook nog ooit eens doen, maar weet niet zo goed waar.

Hier in waalre (bij eindhoven) is ieder jaar een jacht. Heb gewoon toen met mijn eigen paard gereden.
www.vem-online.nl kun je meer info vinden. De jacht van dit jaar is vandaag. Dus wil je mee doen moet je sowieso tot volgend jaar wachten.

Firebug

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 17:23

oke dankjewel :)
ik was ook niet echt van plan om het nu binnenkort te doen, maar ben wel al zo een beetje aan het rondkijken.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 20:08

Die bokker die wel eens in Engeland een jacht rijdt is bokker/modertor Apple.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 10:21

_Sim_ schreef:
Die bokker die wel eens in Engeland een jacht rijdt is bokker/modertor Apple.

Had ik idd al gevonden, En heb haar even een pb gestuurd

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 12:11

Inmiddels al eea aan informatie per PB uitgewisseld :-)

erica87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 17:40

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 20:16

Nou ik spreek geen woord frans.. Dus dat zou niet echt een succes zijn... Anders was dat wel heel leuk geweest

erica87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 13:58

Maakt niet uit, want wij gaan zelf als begeleiding mee op de jacht

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 20:00

Volgens mij kun je met vrijwel iedere jacht in Engeland mee rijden met een huurpaard, maar ik weet niet of je er voor uitgenodigd moet worden of niet. Zou het eens kunnen vragen. Ik volg op het moment ieder weekend de Blankney Hunt (vossenjacht) in Lincolnshire. Om slipjacht te rijden heb je hier een lijstje van Bloodhound jachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 20:03

Black_White schreef:
Volgens mij kun je met vrijwel iedere jacht in Engeland mee rijden met een huurpaard, maar ik weet niet of je er voor uitgenodigd moet worden of niet. Zou het eens kunnen vragen. Ik volg op het moment ieder weekend de Blankney Hunt (vossenjacht) in Lincolnshire. Om slipjacht te rijden heb je hier een lijstje van Bloodhound jachten.

Dankje :) ben me nu even aan het oriënteren. Zodat ik volgend jaar kan gaan. Ook moet ik nog opzoek naar iemand die mee wil :) Want alleen is ook niet echt gezellig