Enjoy The ride duin en strandrit 26 maart.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

doom

Enjoy The ride duin en strandrit 26 maart.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 10:28

Hallo :wave:

Kan nu al niet wachten, gisteren die heerlijke zon en nu weer!
Op 26 maart wordt door stal de duinrand deze rit georganiseerd.

Ik ga samen met 4 andere vriendinnen de lange rit over het strand doen.
Zijn er nog meer mensen die aan deze rit mee doen? ;)

Groetjes Dominique

loveRoes

Re: Enjoy The ride duin en strandrit 26 maart.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 21:04

Jaaa, wij willen ook aan die rit mee gaan doen! Hopelijk is het dan ook lekker weer :)
Niet vergeten in te schrijven haha

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 21:35

loveRoes schreef:
Jaaa, wij willen ook aan die rit mee gaan doen! Hopelijk is het dan ook lekker weer :)
Niet vergeten in te schrijven haha

Er zijn beperkt aantal trailer plekken, dus als ik jou was zou ik je snel inschrijven per mail ;)

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 11:11

Niemand verder zich ingeschreven?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 11:13

Heb je meer info over de rit? Klinkt wel erg leuk eigenlijk!

Hoe lang duurt het ongeveer?

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 11:15

Jibbel schreef:
Heb je meer info over de rit? Klinkt wel erg leuk eigenlijk!

Kijk even op de website van enjoy THE ride.
Daar staat de rit op ;)

Het gaat ongeveer 25 euro kosten incl eten ( soepje en brood geloof ik)
En wat te drinken ;) de lange rit met veel stappen duurd gemiddeld 3 uur is mij verteld.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 12:32

*skupje* :D

IloveYasou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 16:57

Klinkt super ! ik ga op de site kijken ! Thanx

Watermeloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 21:47

Wel even opletten ivm drijfzand op het strand van Egmond. :)

Tiso

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 21:50

heb me wel ingeschreven via de site...

alleen die van mij wil niet altijd alleen rijden dus word ff kijken of het lukt.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 02:31

Watermeloen schreef:
Wel even opletten ivm drijfzand op het strand van Egmond. :)

Het lijkt mij toch dat als zon rit georganiseerd wordt er op de gevaarlijke stukken posten staan?
En voor tiso, je moet je aanmelden via het emailadres. Geef aan dat je graag met iemand samen rijd. Er zal er vast nog wel iemand zijn in jou situatie ;)

Tiso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 16:53

oke, dat wist ik niet.
omdat je via de site aan kan melden.

dan ga ik dat vanavond even doen

Madeliefjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 17:01

Leuk, hoop dat het weer mooi is, zit er over na te denken!

marjolein__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 10:25

ja ik (en een vriendin) doen ook mee!! heb 'r zin in. Hopelijk is het beter weer als vandaag :-(

YvonneNEL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:42

ik zit er over na te denken. ik wist niet dat er eten en drinken werd geregeld.. ik vind het jammer dat het blijkbaar zo duur is, €25,00, als stippelen ze wel helemaal de rit voor je uit en al het geregel natuurlijk niet te vergeten..

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-11 00:26

YvonneNEL schreef:
ik zit er over na te denken. ik wist niet dat er eten en drinken werd geregeld.. ik vind het jammer dat het blijkbaar zo duur is, €25,00, als stippelen ze wel helemaal de rit voor je uit en al het geregel natuurlijk niet te vergeten..

Ik vind het niet veel geld, het kost normaal gesproken 20 euro ( wat de website van enjoy beweerd)
5 euro extra voor eten en drinken is het toch niets?

Ik herkende de hindernis op je avater, kijk ik in je profiel zie ik gewoon foto's van het terrein waar ik sta haha ;)

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 00:39

Even van de site geplukt:

Citaat:
Deelname aan de Enjoy the Ride Ritten kost € 20,- voor KNHS-leden, € 25,- voor Enjoy the Ride Clubleden en € 30,- voor niet-leden. Hiervoor krijg je toegang in het rijgebied, een routekaart, een deelnamekaart, twee veterinaire controles, een bewegwijzerde- of GPS-route en een Enjoy the Ride bidon. Je kunt je inschrijven met je eigen paard, maar het is ook mogelijk de route op een huurpaard te rijden. Op je deelnamekaart staat of je de rit hebt uitgereden, hoe snel je hebt gereden en wat de uitkomst is van de veterinaire controle. Bovendien kun je op deze kaart noteren wat je hebt meegemaakt, hoe je de rit vond en wat je onderweg aan flora en fauna hebt gezien.

Je krijgt voor die Eur 25,-- dus nog meer dan alleen eten en drinken. Verder heb je voor dat gebied nog een duinkaart nodig en die zal ook in dat bedrag verwerkt zijn.
Ik doe denk ik niet mee, ik startte endurancewedstrijden met mijn paard, maar we zijn er een tijdje tussenuit geweest vanwege ziekte van zowel mij als paard en we zijn nog niet zover met opbouwen dat we dat verantwoord redden.

YvonneNEL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 08:38

Doom: nee voor 5 euro extra eten en drinken krijgen is niet veel geld. je staat op een leuke stal. springgelegenheden zat voor jou ;)

Jet: ik had me nog niet echt over de kosten laten informeren of op de site gekeken. ik had geen idee. ik ben 1 keer met zo'n enjoytheride rit mee geweest in julianadorp en toen zat er een heleboel uit je citaat niet bij, dus ik denk dat het per rit zal verschillen. overigens was dat een prachtige rit.

nu twijfel ik nog of ik de bosrit zal doen of het strand... wat gaan jullie doen?

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-11 11:49

YvonneNEL schreef:
Doom: nee voor 5 euro extra eten en drinken krijgen is niet veel geld. je staat op een leuke stal. springgelegenheden zat voor jou ;)

Jet: ik had me nog niet echt over de kosten laten informeren of op de site gekeken. ik had geen idee. ik ben 1 keer met zo'n enjoytheride rit mee geweest in julianadorp en toen zat er een heleboel uit je citaat niet bij, dus ik denk dat het per rit zal verschillen. overigens was dat een prachtige rit.

nu twijfel ik nog of ik de bosrit zal doen of het strand... wat gaan jullie doen?

Het klopt idd dat het per rit verschilt.. heb contact gehad met de gene die het organiseerd.
Prijs zou tussen de 20 en de 25 euro zitten.
Voor deze "korte ritten" zei ze was een da keuring niet nodig, er is er dus ook geen een aanwezig.

wij gaan de strandrit doen, dit is de laatste 45 min nog door bos en duin

YvonneNEL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 12:11

Kijk dat is goed om te weten (dat de rit ook een stuk door bos en duin is). ik had de organisatrice een mail gestuurd om info op te vragen en dat het mij om de strandrit zou gaan... dan hou ik het op de strandrit!

ik ben 1x eerder mee geweest met een enjoytheride rit, dat was heel leuk. in het begin minder, omdat er een paar dames tussen zaten die grotendeels (90%)wilde stappen. Daar werdt mijn merrie op den duur erg heet van. merrie (die nooit dribbelt) begon te dribbelen en omhoog te komen later ben ik met een meisje samen verder gegaan, omdat zij het net zo ervaarde. Op lekker tempo hebben we samen gereden. die 2 paarden paste perfect bij elkaar. mijn merrie houd wel van doorrijden. Ik ken verder niemand die meegaat en weet dus niet of ik samen wordt ingedeeld. alleen vind ik ook niet erg, maar samen is leuker :j

fries_Annika

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 13:30

Ik ben 1 van de vriendinnen van Doom die meegaat... Het klinkt inderdaad allemaal erg leuk! Heb er ook zin in, hopelijk schijnt er een zonnetje.. En Doom.. je hebt toch wel geregeld dat wij met zijn 4en tegelijk willen rijden he;)?

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-11 15:09

fries_Annika schreef:
Ik ben 1 van de vriendinnen van Doom die meegaat... Het klinkt inderdaad allemaal erg leuk! Heb er ook zin in, hopelijk schijnt er een zonnetje.. En Doom.. je hebt toch wel geregeld dat wij met zijn 4en tegelijk willen rijden he;)?

Haha annika toch!!
Wat denk jij nou wel niet van mij ;)
Ik heb aangegeven dat wij als groep samen rijden en de groep ook niet groter als dit willen.

Hier ergens boven in het topic is ook een bokker die alleen is, misschien een idee samen met haar af te spreken?

YvonneNEL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 15:58

mijn bedoeling was niet om inbreuk te maken op jullie groepje hoor en 4 is meer dan zat inderdaad.

mocht er iemand samen willen rijden dan hou ik me aangevolen. misschien krijg ik m'n vriendin zo ver om mee te gaan, maar zij heeft geen vervoer, dus... en alleen rijden vind ik niet erg, dan kan ik eens goed bekijken hoe de paden lopen voor een eventuele volgende keer!

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 19:05

Weet er iemand wat de kosten zijn voor de korte rit?

YvonneNEL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 19:07

noviceh schreef:
Weet er iemand wat de kosten zijn voor de korte rit?

max €25,00 volgens organisatrice