Even van de site geplukt:
Citaat:
Deelname aan de Enjoy the Ride Ritten kost € 20,- voor KNHS-leden, € 25,- voor Enjoy the Ride Clubleden en € 30,- voor niet-leden. Hiervoor krijg je toegang in het rijgebied, een routekaart, een deelnamekaart, twee veterinaire controles, een bewegwijzerde- of GPS-route en een Enjoy the Ride bidon. Je kunt je inschrijven met je eigen paard, maar het is ook mogelijk de route op een huurpaard te rijden. Op je deelnamekaart staat of je de rit hebt uitgereden, hoe snel je hebt gereden en wat de uitkomst is van de veterinaire controle. Bovendien kun je op deze kaart noteren wat je hebt meegemaakt, hoe je de rit vond en wat je onderweg aan flora en fauna hebt gezien.
Je krijgt voor die Eur 25,-- dus nog meer dan alleen eten en drinken. Verder heb je voor dat gebied nog een duinkaart nodig en die zal ook in dat bedrag verwerkt zijn.
Ik doe denk ik niet mee, ik startte endurancewedstrijden met mijn paard, maar we zijn er een tijdje tussenuit geweest vanwege ziekte van zowel mij als paard en we zijn nog niet zover met opbouwen dat we dat verantwoord redden.