Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ikke schreef:Het Leersumse veld. http://www.leersumseveld.nl/
laura444 schreef:Sandrina: Bedankt voor de waarschuwing!!
Manna_: Ik ben ook wel erg benieuwd naar wat meer info!
Sandrina schreef:laura444 schreef:Sandrina: Bedankt voor de waarschuwing!!
Manna_: Ik ben ook wel erg benieuwd naar wat meer info!
Graag gedaan. Wat ga je nu doen, want er IS zo weinig in Utrecht???
Ik heb oook een gedacht een trektocht te maken in de KrommeRijnstreek, het gebied ten zuiden van de utrechtseHeuvelrug; daar is mogelijk nog minder kans om te overnachten met je paard. De 'Boterbloem' Is wellicht het enige. Hoewel, meer dan twee paarden kunnen ze niet aan.
laura444 schreef:Tja ik heb eigenlijk geen idee waar we nu heen kunnen gaan...
Er is idd gewoon niks in utrecht! Ik ga nog wel even kijken bij De Boterbloem, we zijn wel met 3 paarden, maar ze hoeven niet in een stal ofzo dus misschien hebben ze een weitje waar ze met zn 3e in kunnen...
Maar eigenlijk willen we het liefst 2x keer overnachten. Zodat we vanaf stal zo ver mogelijk door het bos kunnen rijden en dan uiteindelijk met de trailer terug.. (we beschikken zelf niet over een trailer dus zouden we er twee moeten huren..)
Of toch 2x een trailer huren en naar de veluwe, daar kan je echt overal terecht, heb ik het idee!
Op slaapplaatsen zijn we niet bepaald kritisch! Ik zou al heel blij zijn als we wat vinden.. Alleen zou het wel fijn zijn als ze dicht bij of in het bos zijn, want om dan ook nog een heel eind langs de weg te moeten vind ik ook weer zo wat. En het enige wat de paarden nodig hebben is eigenlijk een wei of stal. Voer etc kunnen we zelf regelen..
En contacten daar hebben we helaas nou ook niet echt..
laura444 schreef:heee lauwie!
Weet je wat Jasmika en wendy wel is een keer gedaan hebben? Gewoon een op een dag weggaan en kijken waar ze komen, kunnen we ook doen haha, wel kaart mee zodat we een beetje weten waar we zijn maar dan gewoon een tentje mee enzo en dan overal langs voor water en slaap plekken bij een boer! maar wel dus idd een kaart mee zodat we wel weten waar we zijn! Dat kunnen we ook doen!
xx sophie haha, zat even op jou account
Antheman schreef:Utrecht is heel moeilijk!!
Ik heb weleens op de Boterbloem gestaan, ponies tussen de geiten. Je moet niet te kieskeurig zijn. Er is daar geen stal.
In Leersum zit een camping, ik moet even nadenken voor je. En een camping waar ik dit jaar ook weer heen wil, zit bij Achterberg. Maar goed, ik rij trektochten met tentje.
Wat ik ook wel gedaan heb, in de Flevopolder kon ik niet aan een adres komen. We zijn daar met de auto naar toe gereden, en hebben gewoon ergens aangebeld en Bingo!! Daar konden we 2 weken later idd met de paarden terecht.