bloso dressuur/ springen stijlrijden kamp

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Exponent

bloso dressuur/ springen stijlrijden kamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-11 15:47

hallo !
ik ga in de week van 11/07 tot 15/07 op kamp met bloso. ik ga het kamp dressuur / springen stijlrijden met mogelijkhied tot initiator doen.
nu wou ik eigelijk eens weten of er nog meer ( belgische) bokkers hieraan meedoen of al mee gedaan hebben? Wa zijn jullie ervaringen daar zoal mee? en vooral , hoe zit het met de leeftijd? want heb geen zin om tussen een hele hoop 11 jarigen te zitten :o
( kamp staat open van 11 jaar , maar B bevret is verplicht.. :j dus denk dat het al wel een beetje zal meevallen )

graag jullie reacties / ondervindingen !! :D

veerkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:58

Exponent schreef:
hallo !
ik ga in de week van 11/07 tot 15/07 op kamp met bloso. ik ga het kamp dressuur / springen stijlrijden met mogelijkhied tot initiator doen.
nu wou ik eigelijk eens weten of er nog meer ( belgische) bokkers hieraan meedoen of al mee gedaan hebben? Wa zijn jullie ervaringen daar zoal mee? en vooral , hoe zit het met de leeftijd? want heb geen zin om tussen een hele hoop 11 jarigen te zitten :o
( kamp staat open van 11 jaar , maar B bevret is verplicht.. :j dus denk dat het al wel een beetje zal meevallen )

graag jullie reacties / ondervindingen !! :D

lijkt me interessant :D
heb je website van het kamp??
ik zoek ook nog een kamp
ben 14

Exponent

Re: bloso dressuur/ springen stijlrijden kamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 21:43

als je naar bloso.be gaat, dan naar sportkampen en dan kan je je selecties invoeren :j