Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ikke schreef:Wat heb je te bieden als ruiter (kennisniveau)?
http://www.dewegvanhetpaard.nl/index.php/agenda de "join the Joyride" komt dit jaar op enigerlei wijze langs Amsterdam, stap een of twee dagen op, zou ik zeggen...........
S_zanne schreef:ikke schreef:Wat heb je te bieden als ruiter (kennisniveau)?
http://www.dewegvanhetpaard.nl/index.php/agenda de "join the Joyride" komt dit jaar op enigerlei wijze langs Amsterdam, stap een of twee dagen op, zou ik zeggen...........
Het is zonder eigen paard hé.
ikke schreef:Jullie kijken echt niet verder dan je neus lang is!!
Je rijdt mee op het tweede paard dat meereist. Je hebt dus geen eigen paard nodig.
De route gaat rond het IJsselmeer en zal dus op enigerlei wijze langs Amsterdam komen. Je kunt dus aangeven dat je die dag, of enkele dagen, mee wil reizen.
ljaanzo schreef:ikke schreef:Jullie kijken echt niet verder dan je neus lang is!!
Je rijdt mee op het tweede paard dat meereist. Je hebt dus geen eigen paard nodig.
De route gaat rond het IJsselmeer en zal dus op enigerlei wijze langs Amsterdam komen. Je kunt dus aangeven dat je die dag, of enkele dagen, mee wil reizen.
Ik heb toch echt de website doorgelezen, bij tarieven stond alleen 'met eigen paard'.
Dit is alsnog niet helemaal wat ik zoek.
Bij wijze van zou ik over een uurtje al willen gaan
tammysammy schreef:
Happie schreef:Op texel zit geen 1 manege waar je de paarden zo mee krijgt zonder begeleiding. Er worden wel dagelijks buitenritten onder begeleiding gereden. Maar dit soort ritten vind je in de omgeving van amterdam ook wel.
jokertje28 schreef:Happie schreef:Op texel zit geen 1 manege waar je de paarden zo mee krijgt zonder begeleiding. Er worden wel dagelijks buitenritten onder begeleiding gereden. Maar dit soort ritten vind je in de omgeving van amterdam ook wel.
Ehm...denk dat jij dit mis heb...Kom zelf 18 jaar op Texel, en daar heb je zelfs in de koog 3 manege's naast elkaar zitten, dat mits je gevorderd bent paarden wel mee krijg zonder begeleiding!