Ik wil dit weekend graag een leuke buitenrit gaan maken. Nu ben ik al een aantal keren op de hei in Ede geweest, maar het lijkt me leuk een keer ergens anders te gaan rijden. Dus weet iemand leuke plekjes met ruiterroute's dichtbij de betuwe?
alvast bedankt!
friesiszwart
Hee, een oud dorpsgenootje (Ik kom ook uit Andelst)
Ik woon nu in Bennekom, daar kan je ook erg leuk rijden (ede/renkum/etc) Utrechtse Heuvelrug is ook een aanrader.
xkalanca
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-11 16:43
_Kiki_ schreef:
Hee, een oud dorpsgenootje (Ik kom ook uit Andelst)
Ik woon nu in Bennekom, daar kan je ook erg leuk rijden (ede/renkum/etc) Utrechtse Heuvelrug is ook een aanrader.
Heey ik ken jou wel zus van jaro toch?
ilse0123
Geplaatst: 15-02-11 14:48
Je kan goed rijden in Amerongen en dan parkeren bij het Pannenkoekenhuis. heb je meteen een hapje en een drankje. Ook kan je leuk rijden bij het leersumse veld. Daar heb je een manege waar je mag uitladen.
Rozendaalse veld is echt mijn favoriet wat bosritten betreft! Met een stuk hei erbij voor een heerlijk rengalopje. Gemeente Rheden heeft ook een hele site: http://www.lekkerpaardrijden.nl/nl/routes Kijk eens bij de Postbank route. Ik heb zelf ook de vergunning aangevraagd om te mogen rijden in Nationaal Park Veluwezoom, koste maar 15 euro voor een jaar!
Ik woon ook in de Betuwe, en mooie ruiteroutes zijn altijd welkom!
Ik denk eigenlijk niet dat die er veel zijn hier. Je zit toch gauw vast aan wegen, of onderlangs dijken. Ik denk eigenlijk dat in de Betuwe alleen Marienwaardt ruiterroutes heeft. En dat is echt het uiterste randje van de Betuwe....