Ik ga in de zomer met een vriendin een huifkar huren op manege rij maar an. We gaan dan een week trekken. Mijn vraag is... Wie kent de maneg, wie heeft dat eerder gedaan en hoe beviel het?
ik ben niet zelf bij rij mar an geweest; heb wel 2x in drenthe gezeten,, ook met een huifkar (; en dan gingen we langs rij mar an. ik heb er niet hele goede verhalen over gehoord; daarom zijn wij ook niet naar rij mar an geweest, en hebben we ergens anders een huifkar + fjord 'gehuurd' maar dat is natuurlijk ieder z'n eigen mening en verwachtig! veel plezier!
mar_leen
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-11 14:01
chevax schreef:
Gebruik de zoekfunctie even, er zijn al verschillende topics hierover.
Gedaan maar kon toch niet veel vinden... Kreeg 1 topic te zien... en daar waren de reacties al oud van...
boris_rakker
Geplaatst: 13-01-11 14:08
Wij hebben met 3 gezinnen zo'n 3 jaar elke zomer een week huifkarren gehuurd. Dus in een optocht met 3 karren door drenthe getrokken. Zijn erg brave paarden en de huifkarren zijn super praktisch in gebruik. Raad wel aan om eigen matrasjes mee te nemen. Toen wij een keer een "los" rijpaard mee hadden en deze voor de berijdster niet te houden was hebben ze die direct opgehaald en kregen wij volledige vergoeding.