Landgoed de Horsten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Faith444

Landgoed de Horsten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 18:30

Hallo allemaal,

vandaag reed ik langs landgoed de Horsten in Wassenaar.
Op het bord stond vermeld dat je van maandag t/m vrijdag wel met je paard het terrein op mag maar alleen met een geldige vergunning/toegangsbewijs (weet niet meer precies wat er stond). Toen ik op internet ging kijken was er verder niets meer over te vinden.
Kan iemand mij vertellen wat je nodig hebt om daar dus legaal te kunnen rijden :)

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 00:02

Naar mijn idee mag je er niet op hoor. Ik heb daar vlakbij een paar jaar een paard gereden en als het had gemogen hadden we er wel gereden of het moet inmiddels veranderd zijn?

Edit; ik zie dat je er zelfs niet met een hond in mag, dus zal een paard wel helemaal "out of the question" zijn.

Faith444

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-11 09:35

Bij het bord bij de ingang staat inderdaad dat je er met honden niet op mag. Nu ben ik 2 maanden geleden gewoon wezen wandelen daar maar via een andere ingang en toen mochten honden er nog wel in. Of er paarden inmochten heb ik toen op het bordje niet op gelet, wel gezien dat er ruiterpaden aanwezig waren.
Maar op het bord wat ik gister zag stond toch echt dat er wel ruiters naar binnen mogen.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 09:42

Ik zou voor die vraag eens op een zaterdag of zondag langs de Wassenaarse ingang, dan zit er een kaartverkoper bij de ingang. Zover ik weet zijn er nog een klein aantal ruiters met vergunning maar worden er niet echt nieuwe afgegeven maar dat moet je maar even navragen.

De vraag is wel of de ruiterpaden in de Horsten het bedrag voor de ruiterkaart wel waard zijn.... het is maar een heel klein rondje en onderhoud wordt er nauwelijks gepleegd....