Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb zelf mijn ruiterbewijs in een weekend gehaald. juut2011 schreef:Jeetje.... dat is nogal wat. Mijn dressuurpaard langs tractor ed, weet niet of dat gaat lukken?Dus het is te behalen in een weekend? 2 dagen?. De theorie bestaat uit vragen beantwoorden of schriftelijk?
) juut2011 schreef:Jeetje.... dat is nogal wat. Mijn dressuurpaard langs tractor ed, weet niet of dat gaat lukken?
Dus het is te behalen in een weekend? 2 dagen?. De theorie bestaat uit vragen beantwoorden of schriftelijk?
Nou hoorde ik dat er bij ons weekend wel streng gejureerd werd, scheen een of andere hoge pief te zijn die de examens afnam...
zwenkert schreef:ik kreeg amper theorie we moesten galop draf stap buiten springen praktijk was heel makkelijk alleen ben gezakt voor theorie en ik ga hem ook niet meer halen ik rij nu gewoon zonder ruiterbewijs het is goedkoper om 1x in de s jaar eem boete te krijgen dan zoon ruiterpas kopen
Gooya schreef:Ik zou je aanraden om het in een weekend te halen. Heb zelf hele goede ervaring bij stal 't Reelaer. Daar rij je op paarden van die stal. Die zijn zo ontzettend braaf en mak, lopen heel veel ruiterbewijscursussen en examens. Dan hoef je je eigen paard niet mee te nemen.
Van te voren krijg je de theorieboeken thuis gestuurd. Als je deze zelf vast gaat leren, en je hebt nog de theorielessen in dat weekend, dan is de kans heel groot dat je het examen met gemak haalt.