Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jeaninee_Ier schreef:Dankjewel voor de tip Napie. Ik zal eens gaan informeren.
@ ikke, wat jij zegt heb ik nog nooit eerder gehoord. Kun je me misschien iets meer vertellen daarover? Mag ook via pb. Dankjewel voor je reactie.

Juangi schreef:Ik heb zelf ervaring met ponykampen begeleiden onder 18... Geloof me, ik raad je aan om echt tot je 18e te wachten. Dan heb je zoveel meer (levens)ervaring.
Miss_Malfoy schreef:Juangi schreef:Ik heb zelf ervaring met ponykampen begeleiden onder 18... Geloof me, ik raad je aan om echt tot je 18e te wachten. Dan heb je zoveel meer (levens)ervaring.
Ik zou maar niks zeggen als ik jou was.![]()
Als de TS de cursus doet kunnen ze beoordelen of ze voldoende verantwoordelijkheidsgevoel heeft, en sterk genoeg in haar schoenen staat.
Sommige mensen kunnen het namelijk prima. De een is de ander niet.

Miss_Malfoy schreef:Juangi schreef:Ik heb zelf ervaring met ponykampen begeleiden onder 18... Geloof me, ik raad je aan om echt tot je 18e te wachten. Dan heb je zoveel meer (levens)ervaring.
Ik zou maar niks zeggen als ik jou was.![]()
Als de TS de cursus doet kunnen ze beoordelen of ze voldoende verantwoordelijkheidsgevoel heeft, en sterk genoeg in haar schoenen staat.
Juangi schreef:Ik heb zelf ervaring met ponykampen begeleiden onder 18... Geloof me, ik raad je aan om echt tot je 18e te wachten. Dan heb je zoveel meer (levens)ervaring.

gekvanfleur schreef:Juangi schreef:Ik heb zelf ervaring met ponykampen begeleiden onder 18... Geloof me, ik raad je aan om echt tot je 18e te wachten. Dan heb je zoveel meer (levens)ervaring.
als je een maand later achtien wordt lijkt me deze opmerking nogal zinloos, vandaar waarschijnlijk die reactie.
TS: is goed mogelijk en geeft ook geen problemen met verzekering zoals IKKE zegt. Wel natuurlijk goed controleren of alles ook echt o geregeld is.
gekvanfleur schreef:als je een maand later achtien wordt lijkt me deze opmerking nogal zinloos, vandaar waarschijnlijk die reactie.
TS: is goed mogelijk en geeft ook geen problemen met verzekering zoals IKKE zegt. Wel natuurlijk goed controleren of alles ook echt o geregeld is.

ikke schreef:Miss_Malfoy schreef:Ik zou maar niks zeggen als ik jou was.![]()
Alleen houdt de wet daar niet zoveel rekening mee...........
Juangi schreef:Miss_Malfoy schreef:Ik zou maar niks zeggen als ik jou was.![]()
Pardon? Ik vertel alleen mijn ervaring. Bij een positieve kant van het verhaal hoort ook het negatieve...
Miss_Malfoy schreef:ikke schreef:Alleen houdt de wet daar niet zoveel rekening mee...........
Jawel, zoals ik al zei als vrijwilliger bij activak ben je gewoon verzekerd hoor. Ook onder de 18.

Dankje.