Op vakantie met paard met bungelow

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mir_horses

Op vakantie met paard met bungelow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-10 20:44

Ik kom eens even raad/tips van jullie vragen. Ik wil graag in de zomer met mijn paard op vakantie, mijn ouders gaan ook mee (scheelt kosten :+ ). En nou wil ik graag naar limburg of de achterhoek.
Hebben jullie ervaringen en adressen van stallen waar wij heen zouden kunnen gaan? Wel graag waar een bungelow of een apartement bij staat voor ongeveer 4 personen, maar het geeft niet als die voor meer personen is.

Ik hoor erg graag jullie reacties omdat ik wel in januari wil gaan boeken.

Bedankt!

fjordnina

Re: Op vakantie met paard met bungelow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 23:36

Achterhoek, midden in het Grote Veld en dichtbij Lochem, Vorden en Hanzestad Zutphen: www.oudemeulenbrugge.nl

Super adresje.

Mir_horses

Re: Op vakantie met paard met bungelow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-10 00:21

Super, dank je wel! Zulk soort adresjes zoek ik inderdaad. Nog meer mensen idee'tjes?

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 08:19

Weliswaar niet in Limburg, maar wel zo goed als. :D We zitten op de grens met Z-O Brabant/Limburg. Lekker ruim (8 pers.) vakantiehuis, stalling en weidegang aan huis en volop uitrijmogelijkheden. Voor meer informatie http://www.peelhoven.nl
Jullie zijn van harte welkom!!

Nadiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 17:41

Indra_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:28

Ik heb vorig jaar aan een boer gevraagt(die m'n opa dan weer kende) En daar mochten de pony's staan en wij mochten of in het huisje wat voor dit soort dingen is gebouwd of in de hooizolder slapen uiteindelijk hebben we voor de hooizolder gekozen :D Het was in de buurt van Dieren in de achterhoed, ben alleen de site vergeten. Zal hem zo snel mogelijk opsturen!