Vakantiebaan met paarden in het buitenland? Wie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tessaaa

Vakantiebaan met paarden in het buitenland? Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-10 21:29

Hallo,

Allereerst, wellicht staat het hier verkeerd.
Ik vroeg mij eens af wie er al eens een aantal weken in het buitenland heeft gewerkt met paarden gedurende bijvoorbeeld de zomervakantie? Dit lijkt mij een ontzettend leuke ervaring namelijk. Via Google kan ik echter weinig informatie vinden. Ik vraag mij dus af wie er al ervaring in heeft en waar dat dan was.
Mocht je adresjes weten dan hoor ik dat ook graag.
- Ik zou graag 2 maanden ergens helpen (Juli & Augustus)
- Het liefste wel kost en inwoning
- Meehelpen uiteraard met tochten, stallen andere klusjes etc.
- Mocht er bijvoorbeeld een restaurant bijzitten wil ik daar ook best in meehelpen (ervaring)
- Betaling is niet noodzakelijk, maar wel gewenst, om ten minste het vliegticket eruit te halen. Wel met betaling heeft uiteraard de voorkeur.
- Geen voorkeur voor land
- Voorkeur wel voor mensen die Nederlands spreken (ik spreek wel vloeiend engels)

Wie heeft ervaring of weet adresjes? Het is maar een hersenspinsel, ik weet niet of zoiets uberhaupt haalbaar is, maar proberen kan nooit kwaad toch.

Alvast bedankt!

Groeten {:)

Napie

Re: Vakantiebaan met paarden in het buitenland? Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 21:56

Geen buitenland maar wel een buitenland gevoel: manege Kikkert op Texel. Die zoeken elk jaar mensen die tegen kost en inwoning helpen met buitenritten en lessen te begeleiden. Voornamelijk met toeristen die op het eiland vakantie vieren. Erg gezellig, slapen in de caravan, 's nachts stappen in den Koog

Happie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 20:49

Manege kikkert is idd super :D ik spreek uit ervaring als je er wat over wilt weten hoor ik het wel. Zou wel gezellig zijn in elk geval hahahah Hoe is je duits?

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 21:28

Ik heb eens iemand geattendeerd op ijslanders inrijden in Canada. Interesse? Dan ga ik proberen haar te bereiken.
Dat heeft ze gedaan en kwam helemaal enthousiast terug.

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 20:28

Www.Frances-individuelle.nl
Lac de Veronne in Frankrijk. Daar ben ik deze zomer geweest, ze zoeken misschien nog mensen. Ze hebben mijn vliegticket ook betaald en kost en inwoning. Aardige mensen, mooie camping in Frankrijk, rijden met touwhalster. Ik heb daar geholpen met kinderen les geven.

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-10 15:49

Dankjewel voor alle reacties :)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 15:53

Activak in belgie gaat as zomer ponykampen in het buitenland organiseren. Als je een binnenlands kamp hebt gedaan mag je dan ook naar het buitenland. Kost en inwoning heb je dan, reiskosten geloof ik ook? Moet je wel een cursus voor animator doen van te voren maar dan heb je wel een hele toffe job. :) Buitenritten maken op tinkers o.a. Kijk even op activak.be

jemmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:19

Probeer http://www.eagletrail.nl eens..

gr
J

Tessaaa schreef:
Hallo,

Allereerst, wellicht staat het hier verkeerd.
Ik vroeg mij eens af wie er al eens een aantal weken in het buitenland heeft gewerkt met paarden gedurende bijvoorbeeld de zomervakantie? Dit lijkt mij een ontzettend leuke ervaring namelijk. Via Google kan ik echter weinig informatie vinden. Ik vraag mij dus af wie er al ervaring in heeft en waar dat dan was.
Mocht je adresjes weten dan hoor ik dat ook graag.
- Ik zou graag 2 maanden ergens helpen (Juli & Augustus)
- Het liefste wel kost en inwoning
- Meehelpen uiteraard met tochten, stallen andere klusjes etc.
- Mocht er bijvoorbeeld een restaurant bijzitten wil ik daar ook best in meehelpen (ervaring)
- Betaling is niet noodzakelijk, maar wel gewenst, om ten minste het vliegticket eruit te halen. Wel met betaling heeft uiteraard de voorkeur.
- Geen voorkeur voor land
- Voorkeur wel voor mensen die Nederlands spreken (ik spreek wel vloeiend engels)

Wie heeft ervaring of weet adresjes? Het is maar een hersenspinsel, ik weet niet of zoiets uberhaupt haalbaar is, maar proberen kan nooit kwaad toch.

Alvast bedankt!

Groeten {:)

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:23

Kijk eens op yardandgroom.com

Bedenk wel dat 2 maanden vrij kort is om in jou te investeren. Kost en inwoning is vaak geen probleem, soms wat zakgeld. Maar een salaris of onkostenvergoeding zit er vaak niet bij voor zo'n korte periode.

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:34