Dagtocht / Meerdaagse tocht voor lagere prijs!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

QualityHorse

Dagtocht / Meerdaagse tocht voor lagere prijs!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-10 18:16

Ik zou ontzettend graag aankomend voorjaar een meerdaagse rit of weekendtocht maken en als dit te duur is een dagtocht.
Toch vind ik de prijzen erg hoog en omdat ik het zelf moet betalen zou het fijn zijn als jullie nog dingen weten waar dit
voor een lagere prijs kan. Het zou fijn zijn als dit binnen een straal van 80 km van zevenaar zou kunnen. Ik heb geen eigen paard.

Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door QualityHorse op 09-10-10 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

chocobroodje

Re: Dagtocht / Meerdaagse tocht voor lagere prijs!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 18:32

Met je eigen paard?

QualityHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-10 18:57

Nee, goed dat je het zegt, ik heb het even in de startpost gezet. Met de zoekfunctie vind ik veel, maar de prijzen zijn wel erg hoog (dagtocht +/- 100,- en weekend +/- 200 euro)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 00:20

Gewoon even vragen wat de mogelijkheden zijn: http://www.dewegvanhetpaard.nl/
Ik weet dat er volgend voorjaar een rit rond het IJsselmeer in de planning zit. Ik weet niet zeker of ze daar ook weer het "join the Joyride" principe toe gaat passen, maar vragen staat natuurlijk vrij......

Nee, echt goedkoop is het niet, maar meerdaagse tochten zijn gewoon niet goedkoop, kwestie van sparen dus (je hebt nog ruim een half jaar). Ik kan je uit persoonlijke ervaring mededelen dat Joy een "joy to ride" is....... :D :D

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 07:06

In Tsjechië & Polen kun je goedkope dagtochten maken. Maar goed, dan is je reis ernaartoe natuurlijk weer 'duur'. Als je het idee wil hebben om waar voor je geld te krijgen dan kun voor 500 euro all inclusive een week naar Tsjechië inclusief 5 dagtochten ;)

In Nederland kom ik toch wel op 75 euro uit voor een dagtocht, vaak wel inclusief lunch.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 08:04

QualityHorse schreef:
Ik zou ontzettend graag aankomend voorjaar een meerdaagse rit of weekendtocht maken en als dit te duur is een dagtocht.
Toch vind ik de prijzen erg hoog en omdat ik het zelf moet betalen zou het fijn zijn als jullie nog dingen weten waar dit
voor een lagere prijs kan. Het zou fijn zijn als dit binnen een straal van 80 km van zevenaar zou kunnen. Ik heb geen eigen paard.

Alvast bedankt!

Ik zie dat je vlakbij woont als je wilt kun je eens langskomen. Ik zoek nl nog een bijrijder.
Zelf rij ik ook wekelijks bij de Boleemhoeve.

mirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 09:37

Wij zijn aanmerkelijk goedkoper en zitten ook in Nederland. Kijk maar eens op de site.

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:53

x_spekkie_x schreef:
In Tsjechië & Polen kun je goedkope dagtochten maken. Maar goed, dan is je reis ernaartoe natuurlijk weer 'duur'. Als je het idee wil hebben om waar voor je geld te krijgen dan kun voor 500 euro all inclusive een week naar Tsjechië inclusief 5 dagtochten ;)

In Nederland kom ik toch wel op 75 euro uit voor een dagtocht, vaak wel inclusief lunch.

Bij ons zijn de dagtochten 60,- en een week dagtochten bij ons vanaf de quinta incl. ontbijt, lunch en avond eten 450,- ( 5 dagen te paard)

Kataklop72

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 16:20

Wel iets verder dan 80km, maar zeker de moeite waard: een dagtocht over strand en door het duin bij Recreatie De Stal in Noordwijk: http://www.manegerecreatie.com! Prachtige natuur, en je staat regelmatig oog in oog met damherten, reeën, en vossen. De tocht wordt voor de lunch onderbroken in Vogelenzang bij boshuis / restaurant ‘t Panneland. Dagtochten vinden in principe op vrijdag plaats.

QualityHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 11:55

mirano schreef:
Wij zijn aanmerkelijk goedkoper en zitten ook in Nederland. Kijk maar eens op de site.

Hallo,
Ik had jullie site al gevonden op internet,
en wil waarschijnlijk aankomend voorjaar een weekend bij jullie
doorbrengen samen met een vriendin, bedankt!

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 12:48

als je koudbloeden en vooral tinkers leuk vind moet je bij de tinkerboerderij in Uden zijn. Dagtocht kost 50,- incl. lunch en ze hebben ook 2daagse tochten en 3 daagse tochten zijn volgend jaar waarschijnlijk ook mogelijk.

gewoon even ijken op www.tinkerboerderij.nl