In Dordt heb je dat niet aangezien je niet echt buitenrijmogelijkheden hebt
Sjolvir
Geplaatst: 28-09-10 10:01
max uur rijden van Dordtrecht?
Ga eens naar de Loonse en Drunense duinen. (daar kan ik met trailer zelfs in een uur komen, dus met luxe auto zeker!) Daar kan je bij verschillende bedrijven paarden huren (ritten onder begeleiding). Van Loon Manege Pullens etc.
Veel plezier.
ravellie
Geplaatst: 28-09-10 10:02
In Dordrecht zou ik het ook niet weten ( woon er zelf)
Ik hoor trouwens wel regelmatig over manege van Loon ( Loon op Zand) Is wel wat verder weg, maar natuurlijk wel prachtig rijden daar
Manege Dorst (naast breda) organiseert Western buitenritten in natuurgebied Surea. Echt mooi! Mijn vorige paard stond bij de Loons en Drunense duinen maar ik moet zeggen dat ik Surea mooier vond om te rijden....
maureenloves
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-10 15:07
Manege Dorst lijk me inderdaad leuk ! Ik ga al vaak met mijn pony naar Loonse en Drunese duinen ! Maar we wouden met stal een keer buitenrijden
Nou, manege Dorst is echt een aanrader... Wij zijn er afgelopen zomer 1 keer geweest en helemaal verkocht! Nu gaan wij er ook lessen, en volgend jaar wordt mijn paard er ingereden!
JoyceLa
Geplaatst: 28-09-10 15:10
In dordt zelf heb je vrij weinig. Je hebt de elzen dat is een klein stukje bos verder is het bewoond en vooral bebouwd haha.
Loonse Drunse Duinen zijn te gek! Het is zo mooi en gaaf rijden daar heb ik deze zomer zelf ondervonden
Al kan ikzelf niet wachten tot ik een eer bij jou kan komen rijden Ilona :-D Maar dat is even off topic... Dat is wel wat verder rijden dan een uur denk ik..