strand op rond deze tijd rondom Haarlem

Moderators: C_arola, Coby, Dyonne, Pistasche, Apple, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mastrootje

strand op rond deze tijd rondom Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-10 20:14

We willen graag met 2 ponies aan de hand het strand op, maar ik kan nergens vinden waar dat nu mag, en/of vanaf welke tijd?!

Heeft iemand een idee welke strand we op zouden kunnen. Dus dat het nog wel licht is, zodat we ook foto's kunnen maken en we het niet steenkoud krijgen omdat de temperatuur zo snel daalt....

Ik hoor het graag :D

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 22:52

Hier heb je een overzicht: http://www.kustgids.nl/stranden/ . Of het helemaal bijgewerkt is weet ik niet, maar dan zou je even kunnen bellen, er staat vast wel een telefoonnummer per gebied.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-10 06:39

Zandvoort

Citaat:
Paardrijden
Van 1 maart tot 1 oktober is het verboden met een rij- of trekdier op het strand te rijden of zo'n dier op het strand te houden. Dit geldt niet voor rij- of trekdieren van de gemeente, de politie, de Zandvoortse Reddings Brigade, de Koninklijke Noord- en Zuid-Hollandse Reddingsmaatschappij, het Hoogheemraadschap van Rijnland of Rijkswaterstaat.

Ijmuiden

Citaat:
Paardrijden
Van 1 april tot 1 oktober is paardrijden toegestaan vòòr 09.00 uur en na 18.00 uur. De rest van het jaar de gehele dag.

Die zocht ik :D Dan word het het Ijmuider strand.

Kataklop72

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 06:57

Hi!
In Bloemendaal aan Zee, vanaf Parnassia (parkeren) richting Ijmuiden mag je het hele jaar het strand op, alleen in de periode van 15 mei tot 15 september alleen vóór 09.00 of na 18.00 uur. Dat zou voor jou het dichtstbij zijn.

Verder heb je in Noordwijk aan Zee een stuk strand waar je het hele jaar door mag komen met je paard, tussen strandopgang 22 en net na de 26 (vanaf Noordwijk gezien). En in Wijk aan Zee mag je gedurende de periode van 1 oktober - 30 april van maandag tot en met zaterdag met je paard op het strand. Gedurende die periode mag je op zon- en feestdagen tussen 12.00 en 19.00 echter niet met je paard op het strand komen.

Makkelijk he, al die verschillende regels per stukje strand? :D

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-10 07:02

Ja heerlijk is dat he :+

Maar dan wachten we gewoon, als het vanaf 15 september al is, dan is dat natuurlijk veel handiger.

Ik ga het hier even bespreken wat het handigste is :D

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 07:26

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie