Trektocht?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fourth

Trektocht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-10 12:34

Hoi,

Ik heb jarenlang (recreatief) paardgereden (bijrijdpaard, manege etc.) en doordat ik er simpelweg geen tijd meer voor heb doe ik dit al een tijd niet meer. Kan het voorlopig ook niet meer met regelmaat oppakken, maar heb wel zin om weer eens te gaan rijden! Buitenritten hadden altijd wel mijn voorkeur, dus ik zou graag eens op een trektocht van een X aantal uur gaan.
Omdat ik echt totaal niet meer in de paardenscene zit heb ik geen idee waar ik moet beginnen met zoeken, wat zoiets ongeveer kost en welke maneges aan te raden zijn. Ik woon zelf in Utrecht maar gezien het feit mijn ouders nog wel in Gooi/Eemland wonen mag het ook daar in de buurt zijn. Zou fijn zijn als je er een cap bij zou kunnen huren!

Ben benieuwd...

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 14:55

Je bedoelt, denk ik, een langere buitenrit? Een trektocht heeft minimaal een overnachting erbij zitten ;)
Bij Het Leersumse veld (bij Leersum dus) kun je paarden huren en die zitten aan een erg mooi uitrijgebied.
De Woelige Stal in/bij Ede doen ook wel dagritten en hebben een royaal en mooi uitrijgebied en zo zijn er waarschijnlijk wel meer te verzinnen.
Gebruik de zoekfunctie eens, daar istie voor 8-)