Ik ben me een beetje aan het orienteren voor een groeps strandrit met het stamboek. Ik woon aan de kust, dus ben me bewust van de bepaalde tijden waar we ons aan moeten houden ed.
Waar het mij om gaat, is dat ik een strand zoek met bepaalde eisen. En het moet gecombineerd kunnen worden met duin en evt. bos. Zo moeten we halverwege of op het eind wat kunnen drinken en moeten we dan uiteraard de paarden ook ergens kwijt. Bij het strand waar ik bekend ben, kan dit dus zover ik weet niet, of we moeten een tussenstop maken op mijn stal, maar wij hebben maar 6 boxen.
Nu weet ik via exstalgenoten dat je bij Meyendaal wel een tentje hebt, maar ik heb dus geen weet of we de paarden daar ook even kunnen neerzetten! Weet iemand dit? En is daar dus ook de mogelijkheid om in de duinen te rijden? Is de route goed te doen voor ieman die er nog nooit is geweest? etc...
Of misschien de ander strand waar deze opties zijn? Het moet wel een beetje centraal zijn, gezien de eigenaren uit heel NL en BE komen. Zeeland of het Noorden valt dus af..
Bij het pannenkoekhuis in Meijendel kan je de paarden neerzetten in de paddock. Er zijn daar idd ook nog stands maar die zijn binnen.
Om hoeveel paarden gaat het? Als het om meer dan vier gaat is het zowiezo wel zo netjes om even te bellen en af te spreken. Wie weet kan je bij een grotere groep ook meteen korting op koffie met pannekoek bespreken
Anders zou ik denken aan Noordwijk en dan wat proberen te regelen met de manege aldaar.
succes en veel plezier!
Nouvel
Geplaatst: 07-08-10 21:54
Bij Noordwijk/Noordwijkerhout kun je de hele dag het strand op en ook een stuk door de duinen rijden. Als je het even navraagt mag je misschien bij een manege parkeren.