Trektocht te paard in september

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_80

Trektocht te paard in september

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-10 14:10

Helaas gaat de geplande vakantie met mijn vriend in september niet door vanwege zijn werk. Maar dat biedt ook kansen, om bijvoorbeeld een ruitertrektocht te gaan maken! :D Ik ben dus van plan om in week 36 / 37 (6 sept t/m 19 sept) ergens in Europa, het liefst met wat zon en lekker eten, een trektocht te doen voor gevorderde ruiters. Het lijkt mij gezelligst om me aan te sluiten bij een klein groepje. Op dit moment lijkt Frankrijk of Spanje me wel wat. IJsland zit ik stiekem ook nog aan te denken, maar dat is weer heel wat anders.

Ik heb al wat gelezen over de positieve ervaringen in andalusie.

Zijn er meer mensen die in september een trektocht te paard gaan doen? Of weleens heeft gedaan? Lijkt me leuk om ideeen en ervaringen te horen!

Zelf heb ik nooit zoiets eerder gedaan, wel vorig jaar met paard wat ik trainde voor stal een weekje de veluwe op geweest. Was ook een superervaring.

zodiacje

Re: Trektocht te paard in september

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 14:15

ik ben met timeout ruiter reizen naar de Ardennen geweest.
Is natuurlijk niet hetzelfde als Spanje maar ik raad je zeker aan om hun gids aan te vragen, staan echt droomreizen in :j

Heel veel plezier alvast!!

Linda_80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-10 15:54

De gids ligt hier al op het bureau! Staan zeker geweldige reizen. Ik heb al bericht van ze gehad dat er nog een plekje is voor de zoet en zoutwater tocht in catalonie :-)

En o ja, goed om te horen dat de Ardennen goed bevallen is, dat lijkt me ook nog wel eens wat voor een weekendje tussendoor met een vriendinnetje.

Lauranne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 15:52

The Eagle Trail Ranch in Tsjechië is echt zo'n giga aanrader :D :o
een supervakantie bij een nederlandse familie :)
Mooie buitenritten met geweldige paardjes, geweldige natuur (Adelaarsgebergte), gezellige sfeer, grenzeloze gastvrijheid, goed uitgeruste kamers, lekker eten, veel niet-paardrij activiteiten, ...
je kan opteren voor de camping, met of zonder eten, of gewoon een volledig in orde verblijf in het pension.

de uitgebreide site: www.eagletrail.nl

laat me iest weten als je gaat of als je nog vragen hebt :)
xxx

Linda_80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-10 09:36

Bedankt voor de tip Lauranne. Maar de keuze is toch gevallen op Catalonië, Spanje, met nog een weekend Barcelona eraan geplakt :-)
Tsjechië ben ik nog nooit geweest, dus wie weet voor een andere vakantie een keertje. Grts Linda

Lauranne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 16:11

Wobbly schreef:
Bedankt voor de tip Lauranne. Maar de keuze is toch gevallen op Catalonië, Spanje, met nog een weekend Barcelona eraan geplakt :-)
Tsjechië ben ik nog nooit geweest, dus wie weet voor een andere vakantie een keertje. Grts Linda

oh oké ;) amuseer je daar hé :D