Trektocht Ierland reisgenoten gezocht juli 2010

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Camaron

Trektocht Ierland reisgenoten gezocht juli 2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 14:48

Hallo,
Ben opzoek naar een avontuurlijke, ervaren ruiter (s) m/v die het leuk vindt om met mij een hele gave trektocht van 4/5 dagen in Ierland te gaan doen in de week van 17/7 tm 25/7/2010.

Je krijgt de paarden mee en gaat zonder begeleiding en een kaart van Bed & Breakfast naar B&B; 4-6 uur in zadel.. kijk even op de site naar het filmpje en de mogelijkheden; http://www.horse-holiday-farm.com/horseholidayfarm.wm
Ze hebben liever niet dat je alleen gaat, het mag vanaf 2 personen tot 10 personen.

Wie o wie durft het avontuur aan? ;)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 15:54

wellicht zinvol voor potentiële reisgenoten om te weten hoeveel trektochtervaring je hebt?
Ik ga het niet redden, ik houd iets eerder op met reizen, de Britse Midlands is voor deze zomer ver genoeg.

Camaron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-10 17:15

Camaron schreef:
Hallo,
Ben opzoek naar een avontuurlijke, ervaren ruiter (s) m/v die het leuk vindt om met mij een hele gave trektocht van 4/5 dagen in Ierland te gaan doen in de week van 17/7 tm 25/7/2010.

Je krijgt de paarden mee en gaat zonder begeleiding en een kaart van Bed & Breakfast naar B&B; 4-6 uur in zadel.. kijk even op de site naar het filmpje en de mogelijkheden; http://www.horse-holiday-farm.com/horseholidayfarm.wm
Ze hebben liever niet dat je alleen gaat, het mag vanaf 2 personen tot 10 personen.

Wie o wie durft het avontuur aan? ;)

p.s.: ik rij al mijn hele leven en alleen maar buiten/trektochten en dergelijke ;-)
Heb de afgelopen jaren gereden in Marrakesh; Andalusië; Pyreneeën, te warm voor de zomer, vandaar mijn wens nu om Ierland te gaan ontdekken..

Suomi

Re: Trektocht Ierland reisgenoten gezocht juli 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 21:08

Mocht je geen reisgenoot vinden, ga dan de standplaatsvakantie doen. Ook die is daar beslist de moeite waard!! :j