ik zal een pbtje sturen met een foto hoe groot die bal ongeveer is. maar pony voetbal is veilig maar ze kunnen er natuurlijk altij wel een keertje over struikelen en ze kunnen er van schrikkken
Ik heb da ooit op de manege gedaan met een grote gymnastiek val van doorsnee 1m of 0.5 m
tis wel veilig maar soms struikelen ze of vinden ze het eng, Ik zou wel kijken met een hoe groot paard/pony je het probeert want er is een pony een keer over heen gegaan want hy vond het eng, dus leer het goed aan.
yael6900
Geplaatst: 23-06-10 17:00
ik wil het gaan spelen maar ik woon in nederland kan niets vinden
Je kunt ook een grote stoffen bal nemen. Dan kan je pony zich niet zomaar bezeren. En ongeveer doorsnee 0,5 tot 1 meter. Sommigen vinden het alleen eng
Jeudi
Geplaatst: 25-06-10 17:01
Zijn daar niet speciale ponyvoetbal-ballen voor? Die je gewoon bij de ruitersportzaak kunt kopen..
Twee weken terug had ik het ook eventjes geprobeerd en de bal van een mede-stalgenootje geleend, die was wel ong. die 1 meter die iedereen hier al zegt. Wel jammer dat de mijne er heel hard voor wegrende en niet verder dan snuffelen kwam, 't bangerikje!
Daantjee12
Geplaatst: 25-06-10 17:03
Iemand op bokt had ze ook een keer, weet alleen niet meer wie. Sommige paarden vinden het idd eng. Maar als je zo'n grote bal hebt, lijkt mijn niet dat je paard er zomaar over 'struikelt' . Ik zal even voor je zoeken Edit: Een site: http://www.trainingsbal.nl/prod_list.ph ... 3goddXRH5A best wel prijzig