Reisgenootje gezocht trektocht Kroatie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lady_fox

Reisgenootje gezocht trektocht Kroatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 21:00

Ik heb eindelijk eens de knoop doorgehakt en vertrek de laatste week van juli (24 t/m 31) naar Kroatie voor een trektocht te paard. De trektocht is geboekt via time out ruiterreizen maar hier staan wat mooie foto's van de reis (en ook reisverhalen van andere mensen).

Op dit moment ga ik nog helemaal in m'n eentje maar misschien is er hier iemand die dit ook helemaal te gek lijkt, eind juli vrij heeft en graag mee wil. Ik zou het in ieder geval gezellig vinden!

Wiwabalia

Re: Reisgenootje gezocht trektocht Kroatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:02

Wauw, helaas ben ik pas 16, maar als ik 18 ben en er voor gespaart heb dan lijkt me dit geweldig, dit moet ik onthouden. :)

Trouwens, alvast veel plezier met je vakantie.

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:18

het ziet er wel super gaaf uit. helaas zit ik deze vakantie al weer vol. maar het is wel iets om in de gaten gaan houden, wil nog een leuke reis maken.
ben benieuwd naar je verhalen en heel veel plezier!

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:20

Oehh leuk!
Vraagje: is dit wel een reis voor beginners :=
Ik ben gevorderd wat betreft de omgang, maar beginner wbt het rijden :')

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:23

O dat klinkt wel erg aantrekkelijk, maar dat zal behoorlijk prijzig zijn, niet?

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:23

Ik heb ook ooit een ries beboekt via hun naar griekenland, was ook echt super!
als er mensen zijn die daar meer over willen weten, hoor ik t graag!

HAVE FUN!

Lady_fox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 21:32

Het kost inderdaad behoorlijk veel (989 euro maar wel inclusief eten etc). Daarom heb ik ook lang zitten twijfelen en is dit niet iets wat jaarlijkse kost wordt. Ik heb zelf een paar maandjes gespaard (niet eens specifiek voor deze reis) maar mijn spaargeld en vakantiegeld is nu wel op, haha.
Je moet volgens time out een gevorderde tot vergevorderde ruiter zijn dus ik denk dat je helaas wel wat jaartjes ervaring moet hebben.
Ik hoor trouwens regelmatig van mensen dat ze nog meer uitgeven aan hun wintersportvakantie dus dan voel ik me weer wat minder schuldig :o
Laatst bijgewerkt door Lady_fox op 13-06-10 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:33

Nee, dat is me voor dit jaar te duur. Maar als je volgend jaar gaat, misschien dat ik dat met je mee ga :P

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:35

op de website van time out kun je volgens mij ook opzoek naar reisgenoten?

Lady_fox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 21:36

Ja, daar heb ik ook een berichtje gezet maar ik heb niet het idee dat daar heel actief op geforumt wordt. Maar bedankt voor je tip!

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:39

Nee dat denk ik ook niet.. maar wie weet..:)

Wel heel stoer btw, ik ben ik griekenland kefalonia geweest, ook echt een aanrader...
Moet je wel iets met hafjes hebben, want ze hebben (tenminsten toen 2 jr geleden) alleen maar hafjes!

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:45

Wat leuk voor je! Ik heb zelf ooit een week paardgereden in Slovenië in Lipica (toen het nog Joegoslavië heette), weliswaar geen trektocht, maar wel een paar lange dagtochten op lippizaners, was erg leuke vakantie en prachtige natuur! Ik had de reis ook alleen geboekt, maar in de bus onderweg (23 uur reizen.. pffft dat viel wel tegen) kwam ik een ander Nederlands meisje tegen waarmee ik de hele week ben opgetrokken. Heel veel plezier (en kijk even in dit topic [MW] Tips gevraagd tegen doorrijden/kapot rijden van huid misschien handige tips :+ ) )!

Lady_fox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 21:50

Haha, ja dankt je! Ik ben al hard op zoek naar handige trektocht-tips en een paar nieuwe rijbroeken omdat ik er momenteel maar 2 heb.

@Soraya85: Griekenland lijkt me ook geweldig mooi! En op hafjes heb ik nog heel lang gereden, tot zelfs de manege-eigenaar voorzichtig vroeg of ik niet toch eens moest overstappen op paarden (ik ben vrij lang). Vond het gewoon te leuke beestjes. :D

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:52

Ja die tips zijn wel handig over het doorrijden..
Mijn billen zijn toch wel wat gewend, maar kreeg daar toch echt last, zadels zijn vaak toch iets minder goed, en moest het opeens met een 17'' doen ipv 18'' thuis.
Ik had daar een fietsbroekje gekocht, dat hielp voor mij

En neem echt voldoende zonnebrand mee! :)
Rijschoentjes ipv laarzen, stuk minder warm!

Ik heb zelf ook een haf gehad, vond haar toen best groot, nu ik een shire heb, snap ik niet hoe ik ooit op een haf heb kunnen rijden hihiih

labyrinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:55

Ik ben daar een aantal keer geweest, ook in Plitvice. Ook paardgereden, maar niet met die vakantie. Ontzettend mooi daar, geweldig land, aardige mensen, alleen je moet wel tegen een layed back manier van leven kunnen. Ik ben een keer wezen rijden daar en toen stond er een dame helemaal op de teentjes getrapt te zeuren omdat we een uur later terug kwamen dan afgesproken enzo.. Ze zijn niet zo stipt ;p,, maar het eten is ontzettend lekker! (Tip: Chevapchichi is echt suuuuper lekker, eet ik altijd als ik in croatië ben :D)

Zooo dat was het weer even voor de reclame over croatia

Lady_fox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 22:12

Oke goed om te weten! Ik ben zelf gelukkig absoluut layed back dus dat komt vast goed.

Ik ga denk ik ook maar eens kijken naar een fietsbroekje. Krijg je vast ook een paar mooi gevormde billen van.