trektocht van een aantal dagen veluwe drenthe??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Iemandiemand

trektocht van een aantal dagen veluwe drenthe??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 10:33

Heey

ik zou het helemaal te gek vinden om in de zomer een trektocht te maken (....van 4 tot 6 dagen....). Wie heeft er zin om mee te gaan? Ik heb geen paard tot mijn beschikking(slechte conditie van het paard) Dus dan zou ik een paard leasen voor een aantal dagen. Zijn er meer mensen die zin hebben om mee te gaan? Als je een eigen paard hebt is het ook goed hoor. Het lijkt me gezellig met een aantal meiden op pad te gaan. We moeten wel uitstippelen dat 's nachts de paarden in een weitje kunnen slapen, eten enz hebben en dat wij dan tenslotte ook een afdakje boven ons hoofd hebben

Groetjes nanette(17 jaar)

tamary

Re: trektocht van een aantal dagen veluwe drenthe??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:39

Paard leasen voor een aantal dagen is heel moeilijk. Eigenaar moet een vreemde meerdere dagen zonder toezicht een paard meegeven en er zijn er geen die een beetje verantwoord bezig zijn die dit toestaan.

En wat is voor jouw slechte conditie? Als je paard gezond is en jij ipv erop ernaast gaat lopen kan je op je gemakje makkelijk 15 km per dag doen (uitgaande van 5 km per uur). Als je alleen op pad gaat is onderdak vinden niet moeilijk, met een groep is dat iets anders.

Iemandiemand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 21:30

heey

nouja 2 uur door het bos rondhobbelen dan is het een halfuurtje draven heeeeel veel stappen en 2 keer een klein galopje en hij is uigetelt dus hij kan niet mee en het is een puber een probleem kind zeg ik wel eens hij is niet zo sociaal naar andere paarden ik wil graag iedereen heel houden. Ja ik kan een paard leasen van iemand die ik ken.(maar moet even uitdenken of ik wel met dat paard wil anders moet ik even opzoek naar een andere ben meer van het koudbloed)

Groetjes

Revanches

Re: trektocht van een aantal dagen veluwe drenthe??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:08

Aangezien TS de mogelijkheden er niet voor heeft om dit door te laten gaan, gaat hier een slotje op.