Paardrijden Porlezza (Italië)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky94

Paardrijden Porlezza (Italië)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 01:31

Ik hoop dat dit topic hier goed staat... :o

Ik ga dit jaar, voor de zoveelste keer, naar Italië, camping Darna in Porlezza. (aan het meer van Lugano)
Nu zit er op iets van 50-100 meter van de camping een manege (kwam ik eind afgelopen zomer achter, en dat terwijl ik er al 13 jaar kom ofzo :o)
Ik heb zelf geen idee hoe die heet en of die überhaupt een site oid heeft, maar mijn vriendin en ik willen dit jaar misschien gaan paardrijden (allebei al wel een jaar of 8-9 ervaring).

Nu vroeg ik mij af of er hier iemand is die toevallig daar, of daar in de buurt, een rit heeft gemaakt en of diegene mij daar misschien iets over kan vertellen. Evt site's, plaatsen, kosten, organisatie, omgeving enzovoort. Want op internet kan ik er eigenlijk vrij weinig over vinden. Alleen op verschillende site's dat je ''de mogelijkheid hebt om te gaan paardrijden''.

Alvast bedankt :D

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:32

Hoi hoi, ook al kan ik je niets vertellen, ik vroeg me af of je toch iets leuks hebt gevonden. Samen met een vriendin zit ik nu op camping ranocchio, dus ook in porlezza. Wij kunnen idd ook niet zoveel vinden en vroegen ons dus af of jij misschien nog tips had??

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-11 18:01

Ik lees je bericht nu pas :o
Ik weet dus niet of je er nog veel aan hebt, maar ken je camping International of camping Darna?
In de bocht die kant op heb je ergens een manege zitten. Ik weet niet of Restaurant Millennium Bug jullie wat zegt? Als je daar nl naar toe rijdt heb je vlak voor je daar de parkeerplaats op rijdt aan de rechterkant een manege zitten. Je kan daar een buitenrit maken voor iets van 15eu per persoon. Je moet dan ff vragen naar Fransesca (oid, spreek uit 'Fransjeska' geloof ik). Ik zal ff opzoeken hoe die stal heet want weet t zo niet uit mn hoofd :)
Verwacht alleen niet dat ze goed engels kunnen. Er is daar wel een vrouwtje dat tijdens t afspreken als tolk kan werken, maar die gaat niet mee op buitenrit. Daarnaast zijn Italianen goed in bellen dus Fransesca zit ook gerust de halve rit te bellen...

Gevonden:
Ranch prato rotondo caraco
Volgens mij hoort deze site erbij: http://www.ranchpratorotondo.it/home.html