Vakantie Veluwe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

itsmi

Vakantie Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-10 12:28

Er zijn al een aantal topics over buitenritten op de veluwe en die heb ik bekeken, maar ik kan nmijn antwoord niet vinden.

Ik ga in de zomer met 3 vriendinnen op vakantie. We willen naar http://www.caitwickerzand.nl/ gaan. Dit ligt in uddel.
Omdat van vriendin 1 paard geblesseerd is en vriendin 2 en ik de manegepaarden niet mee mogen nemen, zoeken we in de omgeving van onze accomodatie een stal waar we paarden kunnen huren en die dus 3 dagen lang mee mogen nemen op buitenrit.

Ik heb wel een westernstal gevonden, maar dit leek me niks ;) Rijd liever gewoon met een engels zadel ;)

Weten jullie iets in de buurt van
Hennepstede 50
3888 NT Uddel

Waar we 3 paarden kunnen huren?

Als er niks in de omgeving is, zullen we een andere accomodatie moeten gaan zoeken...

Ik hoop dat jullie iets weten of goede ervaringen hebben met stallen!

Het is dus wel paarden huren zonder begeleiding. We willen er met z'n 4en op uit.

Alvast bedankt!

Groetjes heleen.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 12:57

Zonder begeleiding? Nou, veel kans geef ik dat niet, maar ik weet dat van Bijnen in Putten dat schijnt te doen en bij de Kronkel in Assel kun je wel huifkarren met Fjord huren zonder begeleiding, misschien doen ze dat ook onder het zadel; even vragen en je weet het.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-10 15:38

Maar putten is wel weer ver weg, dat had ik ook gegoogled inderdaad. Maar met de auto is het 19 minuten rijden, dan moeten we telkens paard van vriendin op trailer zetten, naar die stal rijden en paard uitladen en dan pas buitenrit maken. We wilden eigenlijk iets wat dichtbij de accomodatie was, omdat daar het paard van vriendin staat. Vandaar dus in Uddel. Maar anders gaan we wel een andere accomodatie zoeken, ze zullen vast wel meer trekkershutjes hebben..

Edankt voor je reactie!