"Of we onze stront willen opruimen!!!"
Toen ik naar stal ging kreeg ik deze opmerking naar mijn hoofd en of ik het even levensgroot op het mededelingenbord wou schrijven.
En och, als ik dan toch paardrijdend Nederland aan moet spreken, kan ik het net zo goed op bokt gooien

Mijn zwager stoort zich dus vreselijk aan 'onze' mest midden op de weg, en volgens hem is er bijna niet omheen te lopen/rijden omdat een meter verder de volgende hoop ligt. Ikzelf gok dat dat dan weer lichtelijk overdreven is... Bovendien - aldus mijn zwager - staan de paarden niet eens stil, maar ligt zo'n hoop mest meterslang verspreid.
"Kun je dan niet gewoon even de berm in sturen?" Vond ik dan wel een redelijke suggestie van hem, ik zie mezelf (en anderen) namelijk nog niet met bezem en schep terugrijden om mest te gaan ruimen

Ikzelf vind paardenmest op de weg niet bijzonder storend, maar bij deze heb ik in elk geval zijn frustratie voor jullie voeten gegooid, en niet alleen die van hem denk ik zomaar
Maar ik kan me wel indenken dat het voor niet paardenliefhebbers niet lekker is zo'n grote paardendrol op de straat.
)d e poep van straat halen de dag dat de wielrenners op het
(die mijn paard niet achterlaat, stomme trut poept liever in haar pas schoongemaakte stal bij thuiskomst. Ik zou soms zweren dat ze het op houd>;) )
Soms is het zo erg dat als je ze moet kruisen, ze je haast de gracht in douwen.