Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ChelseaAyLee schreef:Het is in de ochtend. Het is niet zo'n lekker weer, dus hoop dat het wel meevalt met de drukte.
Dat met die uitgangen wist ik niet, het is mijn eerste keer, maar heb gps bij me, dus ik zal het wel vinden hoop ik.
Anders heb ik de hele dag om te zoeken hahaha.
ChelseaAyLee schreef:Hallo, nou hier mijn verslag: kwam aan om kwart voor 8 en kon zo de poort door. Er waren wel wat mensen, maar het was zeker niet superdruk. Heb gewoon vanaf ingang Schaarsbergen de ruiterroutes gevolgd, kwam rond half 10 bij uitgang Otterlo. Was eigenlijk de bedoeling deze te nemen, maar wilde nog langer door het park rijden, dus ruiterroutes maar weer gevolgd.
Ben zo ongeveer het hele park doorgeweest, en was rond kwart voor 12 weer bij ingang Schaarsbergen (rijd endurance klasse 3).
Al met al viel het dus zeker niet tegen om de uitgangen te vinden, ben zelf een enorme dwaler, maar als je de routes volgt en wat herkenningspunten onthoud waar je ongeveer vandaan komt, zijn de uitgangen echt niet moeilijk te vinden. De rit was verder heerlijk, afwisselend landschap, erg mooi bos en super mooie stukken hei en zandvlaktes. Sommige paden waren wat zwaar, maar het heeft natuurlijk ook flink geregend.
Je hoeft natuurlijk ook niet perse op de paden te rijden, maar in mijn angst te verdwalen heb ik niet van de routes af durven wijken.
De rit was dus zeker de moeite waard en zonder kaart kom je er dus ook wel.