heb de klok horen luiden maar weet niet waar de bel hangt...
Wie weet er meer over t ruiterpad wat aangelegd gaat worden hier? Heb begrepen een km of 50 en met duin en strandgebied erbij? Per wanneer moet dit af zijn? Cadzand opstart plaats?
Ik heb de flyer van de opening wel voor je. (stuur me je emailadres even). is as zaterdag.. eerst van sluis naar de paardenmelkerij, dan lunch, en van daar uit naar het platte putje in groede..
Als ik een trailer kan regelen ga ik ook rijden daar.
grinnik idd fitz!!!!! Zeeland is echt prachtige provincie om te wonen en te rijden maar tjee zeg er is niet 1 normaal pad en ik ben die bermpjes beu hoor waar auto s met 80 of 100 km toeterend voorbij scheuren!!!
moet morgen helaas werken dus ik wilde zondag eigenlijk eens t ruiterpad verkennen...
Olikea
Geplaatst: 14-05-10 19:44
Jammer, maar wel lekker rustig.. Ik heb echt geen idee hoeveel mensen er nog meedoen. Ik hoop eigenlijk dat het niet al te druk wordt. Je zult net zien dat half paardrijdend zeeuws vlaanderen uitrukt .
Ik vond het wel een gezellige dag, maar was niet zo te spreken over de route.. er zaten flink wat stukken over een split pad in..
Onder de man konden we wel de (smalle) berm in, maar mijn vriendin die met de wagen was kon dat niet. Het stuk dat wij gereden hebben was vooral veel polderweggetjes, en bijna alles was gewoon verhard.. Er zat een leuk galopstukje in..
Om even terug te komen op je eerdere vraag, het begint ongeveer bij de kust, dan naar de grens op, en dan helemaal tot aan biervliet. De kaarten zijn wel handig.
Al met al toch een hele gezellige dag gehad, en het was voor ons een goede trainingsrit.