Ik heb met een vriendin afgesproken om een buitenrit te gaan maken maar nu zou ik graag willen weten of je met je paard nog op hoek van holland mag komen.. De buitenrit staat gepland op 4 mei..
Ook zou ik graag naar het bos willen gaan maar zou niet weten waar.. want het handigste is omgeving rotterdam want mijn paard staat in oud gastel en die van haar in streefkerk.. en ik haal eerst die van mij op en daarna die van haar..
Strand opening? mischien een domme vraag maar wanneer is die dan... ik had vroeger iets gehoord dat je met je paard na 1 april niet meer op het strand mocht maar ik weet niet of dat nog steeds zo is...
Als je er doordeweeks in de ochtend bent is dr zowat helemaal niemand en doen ze niet moeilijk. Mochten ze dat wel doen kan je altijd nog mooi in de duinen rijden
Het geelte vanaf 's-Gravenzande (dus Westland) mag je vanaf 15 mei vanaf 19.00 uur 'savonds het strand op. Maar als het geen ontzettend strand weer is (dus geen badgasten) doen ze idd niet moeilijk.
Als TS het goed vind dan lift ik even mee in haar topic: Waar kan je het beste je trailer neer zetten als je naar HVH gaat? Heeft iemand een straatnaam?
Op de badweg in hoek van holland. Wat ook kan is dat je op slag vlugtenburg (grens hvh en 's-gravenzande) je trailer neerzet. Beide is zeg maar het begin/eind van de duinen dus je kan er gelijk inrijden.
Oh, dat is top, bedankt! Als het zo druk is dan is het toch niet lekker rijden
naomie95
Geplaatst: 23-04-10 20:27
De Duinen tussen 's Gravenzande en HvH , zijn ook erg mooi. Alleen momenteel liggen er rijplaten doorheen -beetje jammer -. Wij rijden altijd bij de noordlandse weg naar het strand, maar dan heb je vervelende bulten bij de opgang naar het strand, Wel met een grote parkeerplaats.