ervaringen met buitenritten in spanje regio valencia??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

troi

ervaringen met buitenritten in spanje regio valencia??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 22:23

Ik ga van de zomer een week op vakantie in de buurt van Valencia (meer specifiek hier: http://www.losbarranquillos.nl/index.html , kon geen adres vinden maar dan heb je een idee :P )en wil eigenlijk daar ook een buitenrit maken. Maar spreek absoluut geen spaans (waardoor zoeken via google erg lastig wordt..). Iemand hier die ervaring heeft met buitenritten in die regio??

Alvast bedankt!

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 22:31

Hoi hoi,

Ik heb geen ervaring in de regio Valencia, wel in Guardamar (als ik het goed heb). Via mijn tante die in Spanje woont ben ik in contact gekomen met een Spaanse vrouw die een manege/pension heeft in Guardamar.

Aangezien ik een weekje alleen naar mijn tante ging wilde ik wel wat klusjes doen bij haar manege en helpen met het verzorgen en rijden van de paarden. Dat heb ik in 2008 gedaan, de eerste dag leerde ik de eigenaresse kennen die gelukkig Engels sprak, haar manegepaarden en pony's en haar paarden voor de verkoop.

De rest van de dagen reed ik op manegepaarden en mocht ik deze samen met de pensionpaarden verzorgen (wassen, op- en afzadelen, borstelen). Het buitenrijden was geweldig, de omgeving was prachtig en de paarden waren buiten heel goed te rijden.

De ene keer reed ik alleen met de eigenaresse, de andere keer met een van haar groepen.

Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt, je kan me ook altijd een pb sturen :D

troi

Re: ervaringen met buitenritten in spanje regio valencia??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 20:11

Bedankt voor je reactie! Guardamar is wel een behoorlijk stuk van valencia (2 uur rijden) maar ik houdt het in gedachten, mocht ik niks dichterbij vinden, dan zou ik je graag een pb sturen!