Buitenrijden rond Brummen, Spankeren, Hall?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

VeerenAshley

Buitenrijden rond Brummen, Spankeren, Hall?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 11:58

Weet er iemand of er een kaart beschikbaar is met ruiterroutes van het gebied rond Spankeren, Brummen, Hall?
Ik heb nl. ooit eens een echt ruiterpad (van Natuurmonumenten) 'ontdekt' in de buurt van het Leusveld, en eentje (niet van NM) bij de Engelenburgh, maar die leken nergens op aan te sluiten. En klopt het dat je in het gebied overal langs de sloten mag rijden?

Alle informatie over buitenrijden en leuke routes in deze omgeving is welkom! :D

fjordnina

Re: Buitenrijden rond Brummen, Spankeren, Hall?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 12:08

Waar je naar kunt kijken is www.afstandmeten.nl

Mensen kunnen daar hun routes opzetten waar anderen weer gebruik van kunnen maken. Ik vind het een heel handige site omdat er ook het aantal km's bij staat.
Wie weet lopen er routes in jouw omgeving?

VeerenAshley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 12:28

Dank je wel! Grappige site, die kende ik niet. Heb wel gezien dat er vnl. hardloopwedstrijd-routes opstaan, en geen ruiterroutes.

fjordnina

Re: Buitenrijden rond Brummen, Spankeren, Hall?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 12:45

Er staan wel redelijk wat ruiterroutes op, maar het is even een kwestie van wegwijs worden op de site. Het zoeken naar ruiterroutes is niet altijd even makkelijk.

Als je naar routes zoeken via tabel gaat en dan bij transport paardrijden aanklikt krijg je allerlei ruiterroutes. Je kunt ze zelf ook uitzetten via een kaart van google maps, maar dan is het aanmaken van een profiel wel handig, anders kun je hem niet opslaan.

VeerenAshley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-10 12:57

Oeps, volgende keer eerst beter kijken voordat ik wat roep! :o
Er staan idd veel ruiterroutes op, leuk! Pagina maar meteen bij favorieten gezet. Helaas geen routes in de omgeving die ik zoek (geen wonder, de meeste mensen daar uit de omgeving zullen wel naar de Veluwe gaan).