Goedkope ruitervakantie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_spekkie_x

Goedkope ruitervakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 14:24

Ik ben op zoek naar een 'goedkope' ruitervakantie. Nu weet ik dat er aan kwaliteit vaak een prijskaartje hangt, maar wie weet zijn er leuke plekken waar je voor net iets minder geld naar toe kunt.

Ik wil graag drie tot acht dagen weg in de meivakantie (ergens tussen 3 en 17 mei).
Ik wil liever niet meer besteden dan 600 euro totaal (inclusief reis).
Liefst een land met 20+ graden (kan het in NL ook al zijn :o )
Western&Engels is allebei prima, het gaat me toch om het buitenrijden.

Ik hoef niet elke dag paard te rijden of dagtochten te maken. Een uur of 2-3 rijden per dag is ook prima. Voornaamste is lekker relaxen (en een beetje bijkleuren :+ ). Liefst in een omgeving waar iets te doen is (zwemmen, stadjes bekijken, kastelen bekijken, lekker fietsen ed).

Wie heeft er tips? :)

nijntje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 14:29

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 14:32

Ja, ik kijk zelf natuurlijk ook rond :)
Ik heb bijvoorbeeld al leuke (betaalbare) ruitervakanties gevonden in Portugal. Alleen het nadeel van Portugal is dat een vliegticket ongeveer 300 euro gaat kosten en dat vind ik teveel geld voor wat ik deze vakantie wil gaan doen (klein reisje met klein prijsje).

Ik zoek dus mensen die weten waar je een betaalbare ruitervakantie kunt houden, die te bereiken is met goedkoop OV (bv vliegen met Easyjet/Ryanair voor 100 euro) :)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:11

mirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 07:46

Je kan bij ons kijken. Wij hebben een zwerftocht van 1 tot en met 4 Mei. Ik kan geen mooi weer garantie geven uiteraard, maar met een beetje geluk.....
Je kan hier bb rijden als je wilt. Niet luxe maar wel goed verzorgt. Als het extreem mooi weer dan is er een zwemmeertje vlakbij met een ministrandje.

Ettesil

Re: Goedkope ruitervakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 08:05

Je kan met Ryanair of easyjet ook naar Portugal. Wellicht is het dan ook niet zo duur?

Veel plezier in elk geval.

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 15:48

Hoi hoi ik ben aan het kijken of ik een groep kan samenstellen van 5 tot 15 mei.
Is je budget ietsjes meer rekbaar??

Trektochten door de Tunesische Sahara.
wanneer je vanaf Brussel zou kunnen vliegen kost n ticket volgens airstop.be 280 euro.
Wij zouden best wel een speciale bokt.nl reductie op de prijs willen geven wanneer een groep van meer dan 4 personen samengesteld kan worden.
De temperatuur is heerlijk en zeker rond de 25 graden.

De trektocht incl. transfers en 2 hotelovernachtingen en overnachtingen onder bedouinentent kan best een keer gereduceerd worden tot 550 euro.

Niet ruiters of jonge kinderen kunnen ook mee die kunnen meewandelen of op de rug van een dromedaris mee. Voor avonturiers zijn er ook zelfstandig te rijden dromedarissen met speciaal zadel!

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 14:31

Misschien leuk om te melden dat ik een ruitervakantie heb gevonden die voldoet aan al mijn eisen ;)

Ik ga in de meivakantie een week naar Tsjechië naar The Eagle Trail Ranch +:)+

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 14:58

x_spekkie_x schreef:
Misschien leuk om te melden dat ik een ruitervakantie heb gevonden die voldoet aan al mijn eisen ;)

Da's mooi. Hopelijk bevalt het goed, heb je goed weer en fijne mede-gasten. Alvast een goede reis.

alquife

Re: Goedkope ruitervakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 21:12

maaikePT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 11:06

Hoi!

Als je nog een leuke ruitervakantie zoekt voor in de zomervakantie kan je ook kijken op www.away2stay.nl. Dit is in Portugal. Je vliegt dan met Ryanair voor ongeveer €75,-. En je wordt dan opgehaald van het vliegveld.
Groetjes Maaike

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-10 09:39

x_spekkie_x schreef:

Ik ben weer thuis!
Ik heb het erg naar mijn zin gehad :) Voor de mensen die mijn verslag willen lezen:
[BI] Fotoverslag: paardrijden in Tsjechië