Leuke Hemelvaartsrit, 13 mei 2010

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jooliieen

Leuke Hemelvaartsrit, 13 mei 2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 21:18

Ik wil graag met een vriendin een Hemelvaartsrit maken, mijn eigen paard kan helaas niet mee, want ik heb geen trailerrijbewijs |(

Dus wie weet er een leuke Hemelvaartrit op 13 mei op een manege ergens?
Dus dat je gewoon een manegepaard/pony krijgt, en dat je dan een halve dag op een paard rijdt, met pauzes enzo ertussen.
Mag in heel Nederland zijn!!

frankiej

Re: Leuke Hemelvaartsrit, 13 mei 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 21:44

bij herberg manege van loon in loon op zand hadden ze die altijd. van loon op zand naar elshout en weer terug met pauzes. of het nog zo is, weet ik niet, je kunt er ff informeren

mirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 07:11

Je kunt bij ons ook terecht voor een dagrit, ook met hemelvaart! Kijk maar eens op onze site. Via de webstekwijzer kom je overal op de site.

Kataklop72

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 15:50

Hallo,
Recreatie De Stal (http://www.manegerecreatiedestal.com) in Noordwijk vind ik een echte aanrader, al weet ik natuurlijk niet of er nog plek is met Hemelvaart! :-) Via duin en strand rijd je richting de Amsterdamse Waterleidingduinen. Hier zie je weer een compleet andere omgeving en sta je regelmatig oog in oog met damherten, reeën, en vossen. De tocht wordt voor de lunch onderbroken in Vogelenzang bij boshuis / restaurant ‘t Panneland. De dagtocht duurt ruim 5 uur (het rijwerk dan :-) ).

Annnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 12:05

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-10 13:14

Bedankt!
Manege van loon dat lijkt mij echt een superleuke rit! Echt een dagtocht =D
Alleen het is voor mij 1,5 uur rijden, en het begint om 6 uur, dus moet ik om 4 uur al thuis weg, en dus om half 4 me bed al uit, dat is me toch ietsje te vroeg haha.
Iemand nog iets anders? (in Gelderland/Overijssel/Flevoland/Drenthe)
?

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 15:56

Jooliieen schreef:
Bedankt!
Manege van loon dat lijkt mij echt een superleuke rit! Echt een dagtocht =D
Alleen het is voor mij 1,5 uur rijden, en het begint om 6 uur, dus moet ik om 4 uur al thuis weg, en dus om half 4 me bed al uit, dat is me toch ietsje te vroeg haha.
Iemand nog iets anders? (in Gelderland/Overijssel/Flevoland/Drenthe)
?

manege van loon heeft ook een hotel waar je makkelijk een nachtje kan komen overnachten dat je wel mee kan?
ik werk daar en rijd daar paard en begrijp van heeel veeel mensen dat het een enorm leuke en gezellige rit is ;)

Rowie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 21:34

In Overijssel heb je stal 't Reelaer, misschien hebben die wel wat ;)!

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 21:35

@rowie, bij stal t reelaer heb ik al geinformeerd, maar die hebben niks:( Maar als het goed is ga ik naar de zingende huifkar in Drente:D
Maar blijf maar aanbieden iedereen hoor! Want misschien vind ik nog wel een leuke en daar kan ik dan altijd nog gewoon in de vakantie een buitenrit/dagtocht gaan maken :D