Strandrit maken..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

llindaaa

Strandrit maken..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-10 17:38

Hallo!
Ik heb een vraag over een strandrit maken, zoals je leest. Ik ga a.s zomervakantie van eind juli tot 6 aug. naar Wijk aan Zee op vakantie en wou graag een buitenrit maken.

Nou vraag ik me af, mag je wel rond die tijd het strand op?
En met welke manege, want ik heb op dat moment niet de beschikking over een eigen paard en zou graag met een groepje gaan. Zelf zat ik te denken aan manege heemskerk. Maar ik kon niet op de site (http://www.manegeheemskerk.nl) vinden of dat in groepjes was. Want wat ik er van begrijp is dat je dan alleen met een begeleider gaat.
Als je nog een andere suggestie hebt, vertel het maar!

Rowie1993

Re: Strandrit maken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 21:20

Meestal is 't in de zomermaanden voor zonsopgang en na zons ondergang, of als het heel rustig is doen ze er ook niet zo moeilijk over ;)
Meestal ga je gewoon in niet te grote groepen.. misschien moet je ze even bellen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 16:49

Duinmanege Van Poelenburgh kan je ook onder begeleiding een strandrit maken. Volgens mij was het om 7.00 uur vertrekken in de zomer of om 19.00 uur 's avonds. Daarvoor kan je het beste even contact opnemen met de manege. Ze hebben daar trouwens ook vollemaansritten, dat is tijdens volle maan in het donker een strandrit maken, vertrek je rond een uur of 22.00uur 's avonds en ben je rond 00.00uur meestal weer terug, is echt enorm gaaf!

Kataklop72

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 21:15

cykie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 17:47

Volgens mij is het per strand verschillend. Op de meeste stranden mag je in juli en augustus helemaal niet op het strand volgens mij en anders inderdaad na 19.00 uur. Misschien staat er wat over op de website van de gemeente.

Bobby0503

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 09:02

ik heb al een aantal keer op manege heemskerk een buiten rit gemaakt, het is erg vet allen niet echt veel leuke paarden vind ik. en je hoeft op deze manege geen begelijder!
het strand is echt een kik!!
ik ga het ook weer zo snel mogelijk een keer doen :P