Ik ga daar in mei een paar dagen rijden. Ik weet dat ze gewoon te koop zijn, maar probeer het eerst even zo
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. olga schreef:Daar gok ik dna maar op. Anders heeft de manege wara ik mn paardje stal ook vast wel iets van een kaart.
ikke schreef:olga schreef:Daar gok ik dna maar op. Anders heeft de manege wara ik mn paardje stal ook vast wel iets van een kaart.
Ligt eraan waar je gaat staan.
Daarnaast vraag ik me af of ze serieus iets veranderd hebben, zo niet, dan ligt er precies één rondje op de Strabrechtse heide. Mooi rondje hoor, niks mis mee, maar daar heb je niet echt een kaart voor nodig.
Celede_x schreef:ikke schreef:Ligt eraan waar je gaat staan.
Daarnaast vraag ik me af of ze serieus iets veranderd hebben, zo niet, dan ligt er precies één rondje op de Strabrechtse heide. Mooi rondje hoor, niks mis mee, maar daar heb je niet echt een kaart voor nodig.
Dat ben ik niet met je eens. Ben er twee weken geleden naar toe gereden te paard (10 km heen) vervolgens over strabrechtse heide, daar was ik verdwaald.. 30 km gereden.. en vervolgens nog 10 km terug gereden.. en ik had 20 km gepland om daar te rijden. Dus kaart is zeker aan te bevelen (of met gps!)
.