Trektochten??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dreetjuh

Trektochten??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-10 16:19

Mijn vriendin en ik (14 en 15 jaar) willen heel graag op een trektocht met onze eigen pony's. We weten dat er in Raalte trektochten worden georganiseerd, maar mijn ouders vinden dat te ver weg.
Weten jullie of er ook trektochten zijn in Noord-Brabant, Limburg, Zuid-Holland en een misschien een stukje België? En jullie ervaringen zijn ook van harte welkom :o. Ik woon zelf in de provincie Zeeland en we willen liever niet langer dan 2,5 uur rijden met trailer.

Chidais

Re: Trektochten??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 16:58

Ik weet hier in Hamont-Achel (Belgie) een manege, Flamingstar Ranch, en die doen dagtochten met paard. Paar keer per jaar ook 2daagse. Je kan daar een paard huren of met je eigen paard meegaan. Ik heb wel geen idee hoe ver het van jullie is, het is net over de grens met Valkenswaard, Eindhoven,...

www.flamingstar.be

Sjaa

Re: Trektochten??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 17:20

Jammer dat raalte te ver weg is want het is echt gaaf.. Ik weet niet waar je woont in Zeeland maar vanaf het op een na laatste eiland is het 2.5 uur. Dus als je het ECHT heel graag wilt zou ik toch nog een beetje door zuren bij je ouders.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 18:28

dreetjuh schreef:
Mijn vriendin en ik (14 en 15 jaar) willen heel graag op een trektocht met onze eigen pony's. We weten dat er in Raalte trektochten worden georganiseerd, maar mijn ouders vinden dat te ver weg.
Weten jullie of er ook trektochten zijn in Noord-Brabant, Limburg, Zuid-Holland en een misschien een stukje België? En jullie ervaringen zijn ook van harte welkom :o. Ik woon zelf in de provincie Zeeland en we willen liever niet langer dan 2,5 uur rijden met trailer.

Ehm, Goes, Middelburg, West-Kapelle, Vrouwenpolder en dan weer terug, via Veere en zo bovenlangs. Ben je leuk een paar dagen onder de pannen. Twee jaar geleden ook gedaan, als aanhaak bij iemand die vanaf Breda kwam en daar ook weer naartoe ging (via Schouwen)

Essie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 21:05

Dag dreetjuh,

K heb vorig jaar ook n trektocht gedaan met mun paard, maar ik doe het nooit meer :( . Wat viel dat tegen. Doe mij maar gesellie ponykamp *D

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 23:37

Essie1993 schreef:
Dag dreetjuh,

K heb vorig jaar ook n trektocht gedaan met mun paard, maar ik doe het nooit meer :( . Wat viel dat tegen. Doe mij maar gesellie ponykamp *D

Kwestie van voorbereiding??

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 18:38

Je hebt allebei een eigen pony? Dan zou ik gewoon lekker zelf een rondje in de buurt gaan doen, net wat Ikke zegt. In Zeeland kun je best een leuk rondje doen, maar je kunt ook een stukje Brabant ingaan. Dicht genoeg bij om hulp te krijgen van je ouders als het nodig is. ;)

dreetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 18:42

Nu we er nog even over na hebben gedacht, gaan we misschien toch maar gewoon op ponykamp in brabant ofzo ;)
Toch hartelijk bedankt voor de reacties