Ik heb sinds gisteren een zadeltas in mijn bezit.
Deze:

Maar nu zit er helemaal geen omschrijving bij hoe deze vast moet..
Dus is er iemand die mij dat in jip en janneke taal kan uitleggen?
Alvast bedankt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Alleen heb ik een bananentas en niet zo-een als jij. Ik weet prima hoe ik de tas moet vastmaken, maar als ik dan ga draven of galopperen, stuitert het ding echt alle kanten op, super irritant!
Ook vond ik ze door het schudden erg lekken, de eerste keer met volle bidons waren dekje en tassen doorweekt
Evelyne79 schreef:.Je moet bij de bananentas ervoor zorgen dat ie strak op de kussens van het zadel zit, als je m tegen de achterkant van het zadel zet kan de tas onder het zadel schieten en dat is natuurlijk niet fijn voor het paard.
als je m op de kussens van het zadel zet en dan strak naar de singel laat lopen zit ie bij mij als een huis
*knip*
Majo schreef:Evelyne79 schreef:.Je moet bij de bananentas ervoor zorgen dat ie strak op de kussens van het zadel zit, als je m tegen de achterkant van het zadel zet kan de tas onder het zadel schieten en dat is natuurlijk niet fijn voor het paard.
als je m op de kussens van het zadel zet en dan strak naar de singel laat lopen zit ie bij mij als een huis
*knip*
Die heb ik inderdaad ook, alleen heeft mijn zadel geen kussens omdat ik een westernzadel heb.
Eventueel daar ook goeie tips voor?