Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jury schreef:Is dit niet al helemaal uitgekauwd nav voorpagina nieuws dat men in Rotterdam eea gaat opruimen?
[VN] "Paardenpoep Achterdijk moet voortaan dagelijks opgeruimd"
jury schreef:Is dit niet al helemaal uitgekauwd nav voorpagina nieuws dat men in Rotterdam eea gaat opruimen?
[VN] "Paardenpoep Achterdijk moet voortaan dagelijks opgeruimd"
Yoxan schreef:Wat een onderwerp![]()
Een paardendrol is de properste onder de drollen, ja toch ??
PBA_ schreef:Yoxan schreef:Wat een onderwerp![]()
Een paardendrol is de properste onder de drollen, ja toch ??
Maar voor andere weggebruikers hinderlijk. Het kan glad zijn als het regent en als het donker is zie je het niet. Kleine moeite om even af te stappen en het opzij te schijven zodat wij van onze hobby kunnen genieten en de andere mensen er niet van hoeven te meegenieten
cocochanel schreef:Ik vind dat het wel zo netjes is als je de mest van je paard aan de kant schopt als deze op een onprettige plek voor andere
mensen ligt,mest hij gewoon op de weg,en er rijden auto's,dan laat ik het ook wel liggen,is binnen een miinuut helemaal plat dan.
Jij vind het toch ook niet fijn als er een hond voor je deur heeft gepoept ? waarom paardenmest wel,omdat dat minder vies is ? ja voor ons paardenmensen,wij hebben daar minder problemen mee,maar geen paardenmensen vinden het vaak net zo vies als andere poep,en de hoop is 10 x zo groot.
Verder als je een te groot paard hebt,is er vast altijd wel een opstapje ergens in de buurt waar je gebruik van kunt maken,dus een beetje een banketstaaf smoes: ik heb een te groot paard,heb ook op een te groot paard vroeger gereden waar ik zo niet op kwam en als ze poepte stapte ik gewoon af en zocht daarna na een bankje,prullebak of paaltje,is altijd wel wat te vinden om je heen,en anders loop je een paar minuten ernaast!
divi schreef:Geen probleem afstappen en het aan de kant schuiven maar dan moet je er terug op jammer dat ik nu geen trapje heb meegenomen om er terug op te komen. Mijn paard is namelijk te groot!!
divi schreef:cocochanel schreef:Ik vind dat het wel zo netjes is als je de mest van je paard aan de kant schopt als deze op een onprettige plek voor andere
mensen ligt,mest hij gewoon op de weg,en er rijden auto's,dan laat ik het ook wel liggen,is binnen een miinuut helemaal plat dan.
Jij vind het toch ook niet fijn als er een hond voor je deur heeft gepoept ? waarom paardenmest wel,omdat dat minder vies is ? ja voor ons paardenmensen,wij hebben daar minder problemen mee,maar geen paardenmensen vinden het vaak net zo vies als andere poep,en de hoop is 10 x zo groot.
Verder als je een te groot paard hebt,is er vast altijd wel een opstapje ergens in de buurt waar je gebruik van kunt maken,dus een beetje een banketstaaf smoes: ik heb een te groot paard,heb ook op een te groot paard vroeger gereden waar ik zo niet op kwam en als ze poepte stapte ik gewoon af en zocht daarna na een bankje,prullebak of paaltje,is altijd wel wat te vinden om je heen,en anders loop je een paar minuten ernaast!
Oke banketstaafsmoes die blijf ik verzinnen zolang de automobilisten en andere mensen op straat ook geen rekening houden met een waarom moet de ruiter die op het paard zit dat dan wel tegenover die mensen???
AlexandraM schreef:Opruimen is gewoon geen doen, al probeer ik wel waar mogelijk op fietspad en weg te rijden en niet op de stoep.
het is mij eens gebeurt dat eentje ging poepen voor het raam van iemand:P vrij ganant... opruimen kon niet daar het zadel alleen op te stappen was als er totaal geen gewicht aan 1 kant stond (schoof bij de haflinger)
.Een hoop de bosjes/berm inschuiven is handiger dan een compleet spoor
maar ook daar gaat het in de goot als het hinderlijk ligt.