mijn vriendin en ik willen in de zomer een weekje weg met de paarden. we hebben eigen paarden en willen graag vlakbij het huisje/caravan onze paarden gestald hebben. wij willen geen kamp maar een leuke vakantie. een leuk park waar we onze paarden bij kunnen stallen is ook goed
eisen: stalling + weide (waar ze samen op kunnen) huisje/caravan met voldoende faciliteiten bos/heide/ en of strand een rijbaan binnen of buiten winkel mogelijk heden in de buurt dingen te doen op lokatie(zwembad ect)
sorry,er zijn al veel topics over maar kan niet echt wat vinden. misschien weten jullie iets.
Eponastable
Geplaatst: 02-02-10 17:40
Ik weet er eentje waar ik al 2 maal naartoe ben geweest! Hippo d'or in Nieuwvliet bad, net aan het strand. kijk even op hun website.
Kijk eens op www.peelhoven.nl van bokker Noppert. Erg mooie omgeving, lieve en open mensen, goede buitenbak, veeeeel uitrijmogelijkheden en ikzelf geef er ook les
cocktailtime
Geplaatst: 02-02-10 17:47
ik ben ook benieuwd. voorkeur is bij het strand en het liefst niet al te duur.
Laatst bijgewerkt door cocktailtime op 02-02-10 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt
heeft iemand ervaring in noordwijk rijdenaanhetstrand.nl graag pb
x_mnq
Geplaatst: 04-02-10 15:54
op bijna elke manege waar een ponykamp word gehouden kun je dit doen of in de veluwe zoek maar eens op op internet, daar kun je echt heel leuk rijden. Of bij t strand in de buurt natuurlijk, strandritten maken
Silence
Geplaatst: 04-02-10 16:01
Camping Boszicht in Laag-Soeren op de Veluwe. http://www.campingboszicht.nl Dit is echt een aanrader, ik kom er al jaren en zowel paardje als ik genieten er optimaal. Geweldige locatie, prachtige omgeving en super fijn eigenaren.
Om maar even jouw eisen erbij te pakken:
stalling + weide (waar ze samen op kunnen)
Er zijn stallen en weides beschikbaar voor de paarden. Ze kunnen alleen of met z'n tweetjes op 1 wei.
huisje/caravan met voldoende faciliteiten
Je kunt er vanalles huren: Caravan, trekkershut en boerderij. De ene luxer,(met meer faciliteiten) dan de ander.
bos/heide/ en of strand
Het bos/de Veluwe beginnen aan de overkant van de weg.
een rijbaan binnen of buiten
Niet op de camping zelf, maar wij zijn een aantal keer met vrienden van ons geweest die in een bak wilde rijden en dit kon zonder problemen bij de buren.
winkel mogelijk heden in de buurt
Een supermarkt op loopafstand van de camping en in de omliggende dorpjes voluit winkelmogelijkheden.
dingen te doen op lokatie(zwembad ect)
Op de camping zelf is niks te doen (groot gelijk, waarom de drukte opzoeken als je met paarden bent) maar schiuin tegenover ligt een hele grote camping waar je vanalles kunt doen, o.a. zwemmen.
Zamu
Geplaatst: 23-02-10 21:40
Hey daar,
Ik ben ook aan het kijken geweest naar een leuke vakantie plek met mijn paard. Deze was mij nog niet opgevallen en is dus eennieuwe plek voor vakantiegangers met paarden. En ze gebruiken daar Andalusiers! vingt ik zelf erg leuk, kijk maar eens op .... www.centrohipico.nl verder ben ik graag in de ardennen met mijn eigen Andalusier
www.deschotkamp.nl ,voldoet aan alles wat je zoekt.Tegenover het bos en de heide. Harderwijk dicht bij (winkels, dolfinarium, walibi) Verder kan je hier prachtig wandelen/ fietsen enzo. Er is stalling/weidegang aanwezig. Ook zwemmen kan hier in de buurt.
We zijn een keer op een camping in Vierhouten geweest. Op de camping kan je een sta-caravan huren. Er is een kleine manege waar je je paard kan stallen. Er is ook een buitenbak, maar wie wil die nou gebruiken als je zo de Veluwe op rijdt? Overigens geen weiland. In Drente heb je land van Bartje. Ben ik ooit zonder paarden geweest, maar daar kan je je paard ook kwijt. Die staat nog op mijn verlanglijstje. Erg leuke camping.