6-8 t/m 16-8 nunspeet bonte wieven!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HeleneDas

6-8 t/m 16-8 nunspeet bonte wieven!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-10 20:14

Heee,

Ik ga met 3 shetjes naar nunspeet van 6 augustus tot 16 augustus, Samen met een vriendin.
Het is voor mij de 4de keer en altijd erg leuk!
Is er toevallig iemand die ook naar de bonte wieven gaat op de camping de witte wieven?

Pb of reageer dan ff !

Site:http://www.debontewieven.nl camping:http://www.wittewieven.nl

Pandakaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 14:53

Dan zal ik jou dit jaar wel tegen komen denk ik! :)
Ik kom er zelf al een aantal jaar, hebben er een stacaravan en leef zeg maar half op de camping daar :P
Ieder jaar ben ik in de zomer 2 maanden met mijn merrie daar. Vanaf de herfstvakantie staat nu mijn jonge paard daar voor een tijd. Jessica helpt me met het inrijden en trainen.
Maar lees ik het goed dat je al vaker bent geweest? Wanneer dan? Misschien heb ik je al wel eens gezien haha :P

pri_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 15:03

Jeetje, zo'n 35 jaar geleden gingen we daar wat zomers naar toe. Heb nog paar foto's uit die tijd in mijn plakboek. Daar mijn eerste springles (was 10 ong) gehad van een "top"ruiter op zijn eigen paard. Was behoorlijk zweten en voor mijn gevoel gingen we knoerthard.

Misschien moet ik eens met mijn meiden en pony daar een vakantie boeken. Hoe zit het daar met de steekvliegen in de zomer? Wordt je compleet opgevreten of wat? Wij wonen aan de kust en kennen dat verschijnsel nauwelijks.

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-10 18:36

pri_lady schreef:
Jeetje, zo'n 35 jaar geleden gingen we daar wat zomers naar toe. Heb nog paar foto's uit die tijd in mijn plakboek. Daar mijn eerste springles (was 10 ong) gehad van een "top"ruiter op zijn eigen paard. Was behoorlijk zweten en voor mijn gevoel gingen we knoerthard.

Misschien moet ik eens met mijn meiden en pony daar een vakantie boeken. Hoe zit het daar met de steekvliegen in de zomer? Wordt je compleet opgevreten of wat? Wij wonen aan de kust en kennen dat verschijnsel nauwelijks.

Nou er zijn er behoorlijk wat.. maar je kunt de pony's wel inspuiten