ruiterkampen in het buitenland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

ruiterkampen in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 23:53

Ik vroeg me eigenlijk af wat de mogelijkheden zijn om in 't buitenland op ponykamp te gaan. Vind de bossen in Nederlands niet meer zo bijzonder :))
Ben wel een paar keer in de belgische ardennen (la lambree/ domaine du menil) op kamp geweest. Maar 't wordt nu tijd voor iets anders :j

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 23:58

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 01:28

ja da's waar, maar weet niet of dat iets is om op mijn 17e alleen heen te gaan...
tof trouwens dat je in Scheveningen woont, daar ben ik geboren.... heel offtopic

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 11:15

Anders heb je ook nog http://www.unicorntrails.com/
maar heb daar zelf geen ervaringen mee, maar staan wel onwijs mooie ruiterreizen op! Maar weet ook niet of je daar ook als 17jarige in je eentje heen kan gaan xD ivm leeftijdsverschillen.
Wilde eerst zelf ook bij timeout-reizen naar zo'n trektocht in de Ardennen (van ranch.be) maar na wat navragen, bleek dus dat daar veel 20-ers in die groep zouden zitten (ben zelf ook 17) :P Dan ist indd niet leuk.
Helaas zijn er bij de Jeugdruiterreizen daar verder ook niet veel leuke reizen :n

Dus ben wel benieuwd of iemand nog met iets komt :) evt voor later :P
Laatst bijgewerkt door 1234 op 24-01-10 11:20, in het totaal 1 keer bewerkt

x_Jeanine_x

Re: ruiterkampen in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 11:17

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 11:52

En dan heb je ook nog: http://www.trailfinders.nl/start/index.php

Waar wil je heen? Wat is je budget? Hoe wil je reizen? Hoe lang wil je gaan? Wil je andere zaken doen, zoals stedenbeoek, musea, sportief?

Er is zo vreselijk veel mogelijk, maak voor jezelf eerst duidelijk wat de criteria zijn. Dan valt er al een heleboel af en uit wat er over blijft kun je dan gaan kiezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 16:22

x_Jeanine_x schreef:

daar had ik al op gereageerd ;)

Het probleem is idd dat het meeste gewoon voor volwassenen is :=
En ik ben nog niet volwassen :') En als ik nou met iemand samen zou gaan zou 't schelen. Maar da's dus niet.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 16:29

Je kan ook iets leuks uitzoeken waar je heen wilt en dan een topic plaatsen hier ofzo, of er leeftijdsgenoten zijn die ook mee willen daarheen xD
Dan heb je toch iemand van jouw leeftijd zowieso.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 17:54

Menino schreef:
x_Jeanine_x schreef:

daar had ik al op gereageerd ;)

Het probleem is idd dat het meeste gewoon voor volwassenen is :=
En ik ben nog niet volwassen :') En als ik nou met iemand samen zou gaan zou 't schelen. Maar da's dus niet.

Daar geef je precies aan wat het probleem is. Als 17-jarige val je precies tussen de wal en het schip. Dat is niet rottig bedoelt, dat is helaas een feit. Dat was 30 jaar geleden zo en dat is nog steeds zo en ik vrees dat dat niet echt zal veranderen.
Ik krijg morgen een stagiare die ik ga begeleiden. Die jongen is ook 17 en die mag dus helemaal niks. Elke stap die hij doet, moet ik bij zijn. De wet eist gewoon dat iemand onder de 18 NIET in een industrieel productieproces mag rondlopen zonder permanente begeleiding. Gelukkig maakt mijn baas uren vrij, zodat ik die jongen mooie dingen kan laten doen maar anders zat ie er maar weer mooi mee. Wil je iets leren, toon je inzet, mag het weer niet.........

Anoniem

Re: ruiterkampen in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 18:46

17 jaar is idd echt een net-niet leeftijd.. Moet wel zeggen dat ik deze vakantie al 18 ben, maar om nou in mijn eentje op een volwassenen groepsreis te gaan vind ik dan weer een beetje overdreven. Ik voel me nog niet echt zo volwassen (ben ook 2x blijven zitten :') dus zit pas in de 4e) en om dan tussen allemaal volwassenen te zitten..

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 18:48

volgens mij kan het in duitsland ook maar dat weet ik niet zeker je hebt vast wel ergens pony kampen moet je eens op google zoeken miss vind je dan wat :D

Bulli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 20:19

Menino schreef:
17 jaar is idd echt een net-niet leeftijd.. Moet wel zeggen dat ik deze vakantie al 18 ben, maar om nou in mijn eentje op een volwassenen groepsreis te gaan vind ik dan weer een beetje overdreven. Ik voel me nog niet echt zo volwassen (ben ook 2x blijven zitten :') dus zit pas in de 4e) en om dan tussen allemaal volwassenen te zitten..

Hoi Menino

Is het zo dat je speciaal met de ruiters van je eigen leeftijd wilt zijn of kan het ook na de ritten.
Want wij krijgen nog al wat mensen van de zomer die 17,18 en 19 zijn die stage en/of werkvakantie komen doen hier dus dan zitten er 's avonds mensen van je eigen leeftijd bij.
Of misschien kan je inderdaad via Bokt iemand vinden die met je meewilt op vakantie?
Er komt hier ook nog meisje van 17 of 18 op vakantie van de zomer.
Mocht dat misschien iets zijn stuur ons dan even een mailtje en misschien kunnen we jullie in contact brengen.

Groeten Dimitry en Anita

monicapradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 23:24

hoe oud ben je ?
vanaf 12jr mag je (mits je voldoende ervaring hebt...) al deel nemen aan de programmas bij PRADIS (frankrijk)
kijk maar eens op de website http://www.pradis.fr

groetjes
MOnica

Menino schreef:
Ik vroeg me eigenlijk af wat de mogelijkheden zijn om in 't buitenland op ponykamp te gaan. Vind de bossen in Nederlands niet meer zo bijzonder :))
Ben wel een paar keer in de belgische ardennen (la lambree/ domaine du menil) op kamp geweest. Maar 't wordt nu tijd voor iets anders :j