Ervaring met The Hideout in Wyoming??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

piasum

Ervaring met The Hideout in Wyoming??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-10 19:27

Hoi,

Ik overweeg een week paardrijden bij "The Hideout" in Wyoming te boeken. Het ziet er geweldig uit, maar ik ben natuurlijk benieuwd of de website (http://www.thehideout.com) niet alleen uit mooie plaatjes bestaat. Ik hoor graag jullie ervaringen!

Villanelle

Re: Ervaring met The Hideout in Wyoming??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 21:02

Wow ik ben ook wel erg benieuwd, ziet eruit als een unieke ervaring!

catalyst1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 21:04

ff stipje.In 2008 zijn we naar montana geweest ( zie mijn website) en eigenlijk willen we dit jaar ook weer,maar dan geen cattledrive.

piasum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-10 23:27

Hi Catalyst1,

Dat ziet er ook goed uit! Waarom wil je geen cattle drive meer doen?

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 01:27

Wauw dat is het paradijs!

catalyst1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 08:39

Cattledrive was echt super,een unieke ervaring.Maar zo weining tijd en geld,dat ik niet 2 keer hetzelfde wil doen hahahah.
We hebben wel destijds allebei een paard in Montana gekocht en ondertussen veel vrienden gemaakt daar,dus we gaan absoluut nog eens teug,maar dan gewoon op bezoek.

nikkeia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 08:53

Ik ben een jaar of 10 geleden een weekje op the hideout geweest. Het was echt een geweldige ervaring! We hebben toen geen cattle drive-achtige dingen gedaan, alleen rijden door het overweldigende landschap. Klein nadeel vond ik dat het rijden toen voor het overgrote deel uit stappen bestond, zodat ik het soms wat eentonig vond (ik was toen ook 15, kan er mee te maken hebben ;))
De paarden waren super verzorgd, en werden echt per ruiter uitgezocht. Het personeel was geweldig, de ranches ook. We zijn toen op de main ranch gebleven, maar ook naar de upper hideout gereden. Allebei geweldig!
Kortom, een absolute aanrader!

divinegoddes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 01:42

Dit lijkt me geweldig! het is altijd al me droom geweest om naar Wyoming te gaan, Misschien is dit wel wat :D

piasum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-10 12:38

Nikkeia, weet jij nog hoe lang je bezig ben geweest er te komen? Het is natuurlijk wel echt the middle of nowhere! Via welke plaatsen ben je toen gereisd?

nikkeia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 13:15

Ik heb er eerlijk gezegd geen idee meer van, m'n moeder dacht dat we op Cody, WY als eindbestemming gevlogen waren. Van daaruit werden we door de mensen van the hideout opgehaald. Veel meer dan dat kan ik je helaas niet geven!