Wat vinden jullie van ponykamp met eigen paard? Ik persooonlijk vind het veel minder leuk , want met ponykamp is het juist leuk dat je voor een week een eigen poownie hebt .. dat is toch de bedoeling van die ponykampen???
Ik zelf ga dit jaar weer met mijn vriendinnen en onze paarden op vakantie. OP een camping bij het bos in Oosterhout. Dit doe ik ook veel liever met mijn eigen paard dan dat ik naar paardenkamp ga met vreemde paarden. Daar heb ik geen eigen paard voor :s
Als ik bedenk hoe ze op sommige kampen omgaan met de paarden bij het buitenrijden (over wat voor paden je bijvoorbeeld gaat galopperen etc. ) Dan zijn er met best veel dingen die ik liever met mijn paardje niet zou doen Springen over boomstammetjes etc.
Aan de andere kant, ik ga liever met mijn pony, want anders staat ie ook maar een week suf in zijn weitje... + Vind mijn pony gewoon zo veel fijner omdat ik hem ken en alle knopjes ken. Een ander paard is wel leuk voor een keertje, maar als ik de keuze heb, dan toch liever mijn eigen pony