Le Morillon Vogezen 1 t/m 6 mei

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MarcovA

Le Morillon Vogezen 1 t/m 6 mei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 01:30

Ik heb afgelopen zaterdag een korte week geboekt bij Le Morillon in de franse Vogezen.

Op de site ziet het er allemaal geweldig uit, ik heb er dan ook erg veel zin in!

Ik weet dat er al een weekend geboekt is door vier dames van rond de 30, toevallig dames van Bokt?? Laat het dan even weten, kunnen we alvast kennis maken. Ook de verhalen van mensen die er recent geweest zij lees ik graag.

Groetjes Marco

MarcovA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 13:45

Helemaal niemand :?

MarcovA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 22:14

:? 8)7 Nog steeds maar 1 berichtje via pb gehad! Kan me nauwelijks voorstellen dat er niet meer ervaringen zijn!

Groetjes Marco

Andapanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 15:21

Hi
Ik ben afgelopen jaar geweest naar Le Morrilon met een vriendin.
We waren de enige 2 ruiters toen, de ritten waren echt geweldig, zeer mooie omgeving. De paarden staan er echt goed bij (vind ik erg belangrijk) en zijn zeer braaf.
Gezien ik normaal niet meerdere uren per dag in het zadel zit voel je het wel achteraf :D veel spierpijn, maar het lekkere eten in de avond maakt veel goed :P
Heel veel plezier.

MarcovA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-10 21:31

Andapanda schreef:
Hi
Ik ben afgelopen jaar geweest naar Le Morrilon met een vriendin.
We waren de enige 2 ruiters toen, de ritten waren echt geweldig, zeer mooie omgeving. De paarden staan er echt goed bij (vind ik erg belangrijk) en zijn zeer braaf.
Gezien ik normaal niet meerdere uren per dag in het zadel zit voel je het wel achteraf :D veel spierpijn, maar het lekkere eten in de avond maakt veel goed :P
Heel veel plezier.

Bedankt voor je reaktie (sorry dat ik nu pas reageer :o !!)
Leuk om te lezen dat het zo goed bevallen is.

Gr. Marco

daffieduck83

Re: Le Morillon Vogezen 1 t/m 6 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 21:33

ik ben er in 2008 geweest en was erg leuk, mooie omgeving met lieve paarden. en na de ritten eerst in de sauna en dan erg lekker eten. Wil dit jaar eigenlijk ook wel weer gaan, maar moet nog even kijken met wie en wanneer.