Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en een heel mooie omgeving
Ook de omgeving is erg mooi, heb in die omgeving jarenlang buitenritten en dagtochten begeleid en het is daar puur natuur. Dus lekker genieten! Nimue schreef:Dat ziet er leuk uit zeg!
Zijn er ook mensen die hier in hun eentje heen zijn geweest? Ik moet deze zomer waarschijnlijk in mijn eentje op vakantie. Wordt er veel in de groep gedaan, of is het ieder op zichzelf?
Inguhh schreef:Ik ben afgelopen jaar in mn eentje gegaan. Ik had dit van te voren al aangegeven bij Koen en Margreet en via hen kreeg ik het email adres van iemand die ook alleen zou komen. Ik had dus van te voren al een keer met haar afgesproken om elkaar beter te leren kennen. Uiteindelijk klikte het niet echt tussen ons, maar in die week was er ook nog een ander meisje dat alleen was en met haar heb ik vrij snel een goed contact opgebouwd.
Ook wisselt de groep door de week heen (sommige mensen komen maar een weekend, andere een week of midweek) en daardoor leer je snel nieuwe mensen kennen. Omdat de groep klein is (maximaal 8 volgens mij) heb je snel veel contact, ook met mensen die in tweetallen zijn gekomen. Ik vond het in ieder geval niet vervelend dat ik 'alleen' was..

)Nimue schreef:En hoe hebben jullie het rijden ervaren? Was het zwaar, of was het goed te doen als je gewoon een normale conditie heb?
dan is het wel op sommige stukken even doorbijten lichamelijk. Maar die paarden daar zijn het gewend, het enigste wat jij hoeft te doen is meezitten met de beweging. Na een aantal uur heb je vaak wel even een moment waarop je er helemaal klaar mee bent maar dat heeft niets met het gebied of de paarden te maken. Dat heeft iedereen, of je nu in de Ardennen of in de USA rijd. Lichamelijk ben je dan gewoon moe en je moet even over dat punt heen door te ontspannen, daarna valt het allemaal weer reuze mee.

guanacotje schreef:Dan kan je eventueel enkel de voormiddag meerijden, en de namiddag thuiszitten of omgekeerd. In de winter rijden ze 2 halve dagen ipv een hele, en eten ze smiddags thuis. Er is vast wel een oplossing, en ze proberen echt met iedereen rekening te houden