Ruiterkampen begeleiden (assisteren)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Caily

Ruiterkampen begeleiden (assisteren)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-09 17:48

Al meerdere jaren heb ik het idee te helpen met ruiterkampen. Ik werk namelijk graag met kinderen, en met paarden. En dit jaar is het dan zover, ik ben eindelijk 18. Alleen nu heb ik geen enkel idee wat je verder aan diploma's, bewijzen ed moet hebben, en waar ik moet beginnen met zoeken naar waar nog mensen gevraagd worden...

Wie kan mij helpen?

Het gaat voornamelijk om assisteren, dat wil zeggen extra begeleiding met activiteiten. Fulltime helpen lijkt me ook fantastisch, en zou ik graag willen doen. Maar omdat ik totaal geen ervaring heb (behalve helpen met beginners op de manege) lijkt het me niet zo slim mij gelijk volle verantwoordelijkheid te geven over een groep kinderen mét paarden.

Groetjes Lotte

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 08:43

Vonekke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 19:48

Je zou wat meer eravring op kunnen doen op de manege waar je altijd helpt, organiseren die geen ponykampen? Meestal zijn manege's blij met alle extra hulp tijdens kampen (er komt namelijk heel wat bij kijken). Je zou gewoon eens wat manege's bij jou in de buurt kunnen vragen of je mag helpen bij hun kampen. En om er op je 18- de aan te beginnen is echt niet gek, ik ben op mijn 16-e begonnen met het helpen bij kampen en toen ik 18 was had ik zelfstandig een groep.

mar_leen

Re: Ruiterkampen begeleiden (assisteren)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:57