Waar een leuke strandrit te maken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Suus__

Waar een leuke strandrit te maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 22:06

Hoihoi,

Renske en ik willen graag een strandrit maken.
Nu weten we eigenlijk niet zo goed naar welke manege we kunnen.

Belangrijk is dat het niet een staprit word, we houden wel van wat actie haha :D

Beiden hebben we veel rijervaring. En we zijn allebij 16, dus eventueel 2 paarden huren zonder begeleiding zou helemaal mooi zijn :)

We wonen in Utrecht, het zou handig zijn als het makkelijk bereikbaar is met het ov maar geen must.

Alvast bedankt!

CedriiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 23:48

Even een stipje, ben zelf ook op zoek naar een leuk locatie voor een buitenrit/strandrit met een vriendin. We zijn dezelfde leeftijd als de ts en hebben verder dezelfde eisen. Voor ons wel een must dat de locatie met ov goed te bereiken is!

Anoniem

Re: Waar een leuke strandrit te maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 22:45

juist :j , Ik ben 17 overigens, maar dat zal er wel niet zoveel toe doen ('t is toch meestal vanaf 16, of 18)

Iemand weet toch wel iets leuks :Y) ?

JuliaaahX

Re: Waar een leuke strandrit te maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 19:23

Ik heb een strandrit gemaakt bij Manege de Groot in Egmond a/d hoef. 26 euro per persoon, geen idee of het bereikbaar is met OV. Wel is er een treinstation (welke?) in de buurt. Het is een leuke tocht, maar moet met begeleiding. Eventueel kan je ervoor zorgen dat je met z'n 2en rijd, en anders in een groep.

Denise_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 18:15

Manege Noot in callantsoog is ook erg leuk. Het is alleen misschien wat ver weg voor jullie nu...

pattyellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 12:48

Schoorl :D