Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LizzyLover schreef:
LizzyLover schreef:
LizzyLover schreef:
LizzyLover schreef:en ruiter vakantie havalte
LizzyLover schreef:heel erg bedankt! zit er aan de 'goede' kant van havalte ook een camping? en aangezien jij er erg veel van weet, weet je dan misschien een leuke camping? groetjes
corinepgek schreef:Nog even een klein tipje waar ik nog voor ga kijken, Landal de Lommerbergen, in dezelfde straat zit een pensionstal en daar verhuren ze ook stallen/wei voor een week ofzo. Dan zit je wel heerlijk in een huisje, leuke parkplaza waar je kan zwemmen en eten en bowlen dat soort dingen.
LizzyLover schreef:hee, dankjewel allemaal. als we een caravan kunnen regelen gaan we naar het trekpeere,
Sok schreef:Wij zijn met een groepje van 8 meiden inclusief paarden in 2006 bij de woodyranch geweest. De omgeving vond ik niet van je het, de accommodatie was errug sober en er in de buurt was maar weinig te beleven.. Ook hebben we onze borg (a 200 euro voor 2 huisjes) niet terug gekregen omdat de hutjes zogezegd nog vies zouden zijn! We hadden niks gesloopt of wat dan ook, keurig alles schoon staan schrobben en het was schoner dan toen we erin gingen.. En het borg-verhaal heb ik eerder gehoord van een mede NVVR-lid!
Dus nee, ik zou er zeker niet weer heen gaan, dan zitten er daar in de buurt wel andere dingen (Kootwijk en omstreken) die beter/leuker zijn!