Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:ik ga waarschijnlijk ook met een vriendin meerijden. Heb jij al eerder mee gedaan? want voor ons wordt het de eerste keer dat we meedoen met zo'n soort rit

Als je eens een avond zou willen langskomen met het zadel, heel graag. Kan ik het eens passen en kun jij mijn knappe peerd bewonderen 

Is me meer om de rit te doen. Xx_Mitt_xX schreef:Ik zag het in de Hoefslag staan! (of was het nou Bit? )
Lijkt me erg leuk, eens zien of ik ook met Lara kom

danielle1981 schreef:In hoeverre trainen jullie voor zo'n rit eigenlijk? Doen jullie daar voor die tijd nog speciaal wat voor? Ik ben een echte recreatieruiter. Mijn paard is wel gewend lange stukken te lopen, vandaag ook weer een rit van drie uur gemaakt.
Ik merk ook dat ik in de winter met de lange nachten en korte dagen toch veel meer mijn best moet doen om regelmatig te rijden. Net zoals deze week was het echt lastig om een beetje variatie op eigen terrein te kunnen verzinnen. Nu had ik griep en een goed excuus, maar ik weet niet of ik zonder griep meer gereden zou hebben. Volgende week weer beter. Iets vaker de binnenbak afhuren misschien en een wandeling aan de hand kan eigelijk altijd! Daar is geen excuus voor en zalig voor het paardje. 
Xx_Mitt_xX schreef:@ Danielle.. volgens mij zijn het niet meer dan de normale omgangsregels die gehanteerd worden.
Als ik mee ga heb ik natuurlijk wel een maatje nodig.. Iemand nog partnerloos?